پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آغاز به‌کاری دورِ جدیدِ بنیاد ایران‌شناسی با اهداف درخشانِ خود

خبر

آغاز به‌کاری دورِ جدیدِ بنیاد ایران‌شناسی با اهداف درخشانِ خود

اولین نشست رسمی هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی، در دورِ جدید، با حضور آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای، ریاست بنیاد و تمامی اعضای حقیقی هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی و نیز آقای دکتر غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، به عنوان عضو حقوقی، برگزار شد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | AIR JORDAN 4 BLANCAS Y ROJAS - BabylinoShops - nike air jordan grey low heels shoes blue sneakers

به گزارش روابط عمومی بنیاد ایران‌شناسی، در این جلسه آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای پس از خیر مقدم به حاضران و ذکر خیری از مؤسس بنیاد، مرحوم دکتر حسن حبیبی، به دلایل ضرورت تشکیل این بنیاد و اهمیت فرهنگی، اجتماعی و راهبردی آن در راستای حفظ استقلال ملی و شناخت و معرفی هویت ایرانی- اسلامی ملت بزرگ ایران پرداختند. همچنین اعضای دورِ جدید آقایان دکتر فتح‌اله مجتبایی، دکتر رضا داوری‌اردکانی، دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر محمدحسن نامی، دکتر حکمت‌اله ملاصالحی و دکتر محمدرضا مخبر دزفولی احکام خود را از ریاست بنیاد ایران‌شناسی دریافت کردند.

 

 

در ادامهٔ این نشست اعضای هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی به بحث و بررسی درخصوص اقدامات ضروری و اولیه پرداختند و درخصوص احیای بنیاد و گسترش و عمق‌بخشی به کارهای پژوهشی، ارتباطی و بین‌المللی آن مطالبی را بیان داشتند. همچنین پس از صرف نهار این جلسه ادامه یافت و تصمیمات مذکور برای اجرا به مدیریت امور اجرایی ابلاغ گردید و صورتجلسهٔ امور اداری و مالی نیز به تصویب حاضران رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه