شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر مهری ودادیان، بازیگر سینما و تلویزیون هم رفت

خبر

مهری ودادیان، بازیگر سینما و تلویزیون هم رفت

برگرفته از خبرگزاری میراث فرهنگی: هری ودادیان، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، عصر نهم اسفندماه براثر بیماری و در سن 74 سالگی، دار فانی را ترک کرد. رگبار، شازده احتجاب، گل‌های داوودی، دلشدگان و مرد آفتابی از کارهای ماندگار ودادیان در سینمای ایران است.


مهری ودادیان، بازیگر سینما و تلویزیون هم رفت


خبرگزاری میراث فرهنگی- گروه فرهنگ و هنر- مهری ودادیان، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، عصر نهم اسفندماه براثر بیماری و در سن 74 سالگی، دار فانی را ترک کرد.

ودادیان در سال 1315 در تهران به‌دنیا امد. از سال 1337، فعالیت هنری خود را با نمایش آغاز کرد و سال 1346 بود که برای نخستین‌بار در فیلم سینمایی«آشیانه خورشید» ظاهر شد.

« رگبار» از بهرام بیضایی، «شازده احتجاب» بهمن فرمان‌آرا، «گل‌های داوودی» رسول صدرعاملی، «دلشدگان» علی حاتمی، «مرد آفتابی» همایون اسعدیان از جمله فیلم‌هایی هستند که مهری ودادیان در آن به ایفای نقش پرداخته است.

ودادیان، نهم اسفندماه براثر عفونت ریه، نارسایی قلبی و بالابودن قند خون در بیمارستان سجاد درگذشت. گرچه در سال‌های اخیر از بیماری آلزایمر هم رنج می‌برد.

LTB - JuzsportsShops | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه