شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش جشن ایران با حذف عربستان در انتخابی المپیک

ورزش

جشن ایران با حذف عربستان در انتخابی المپیک

تیم ایران با این پیروزی جمع امتیازهای خود را به عدد 8 رساند تا بعد از قطر 10 امتیازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. ملی‌پوشان ایران در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف تیم اول گروه اول (یکی از دو تیم کره‌جنوبی یا بحرین) بروند.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Giftofvision - Luxury, Premium & Contemporary Shopping

تیم ملی هندبال ایران در پنجمین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابرتیم ملی عربستان به پیروزی قاطعی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی هندبال ایران با هدایت عرفان اسماعیلاگیچ در دیدار حساس خود در انتخابی المپیک ریو برابر عربستان قرار گرفت و با بازی محکم و روان ملی‌پوشان با نتیجه 30 بر24 برابر عربستان پیروز شد. نیمه اول این مسابقه هم با نتیجه 14 بر 11 به سود ایران خاتمه پیدا کرده بود.

تیم ایران با این پیروزی جمع امتیازهای خود را به عدد 8 رساند تا بعد از قطر 10 امتیازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. ملی‌پوشان ایران در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف تیم اول گروه اول بروند. تیم‌های کره‌جنوبی و بحرین که پیش از این صعودشان به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده بود فردا برای تعیین تیم‌‌های اول و دوم گروه اول باید برابر هم قرار بگیرند.

پیش ازاین تیم ایران در بازی نخست خود با نتیجه 39 بر31 از سد عمان گذشته بود و در بازی دوم هم با حساب 33 بر 18 ازبکستان را مغلوب کرده بود. شاگردان عرفان در بازی سوم هم موفق شدند 31 بر27 ژاپن را مغلوب کنند، اما در چهارمین بازی خود با نتیجه 32 بر17 باخت سنگینی مقابل قطر چند ملیتی تجربه کردند.

در این رقابت‌ها که تا 6 آذر ادامه دارد 11 تیم برتر آسیا در دو گروه رقابت می‌کنند. در نهایت تیم قهرمان به طور مستقیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کند و تیم‌هاى دوم و سوم به مرحله نهایى انتخابى المپیک برای کسب سهمیه این بازی‌ها با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رقابت خواهد کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید