جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش رستمی:خوشحالم پرچم ایران را به اهتزاز درآوردم/احساسم بین شادی و ناراحتی است

ورزش

رستمی:خوشحالم پرچم ایران را به اهتزاز درآوردم/احساسم بین شادی و ناراحتی است

وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان با ابراز خرسندی از دستیابی به مدال برنز المپیک 2012 لندن گفت: اگر من و سهراب رکوردهایی که در تمرینات زده بودیم را در المپیک تکرار می‌کردیم، قهرمان و نایب قهرمان المپیک می‌شدیم.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | Boots - Ankle boots COACH , High boots and others - DialadogwashShops - Lorimer Bootie C5917 11000148EDC Dark Cranberry/Multi - botines adidas botitas 2016 black hair girls meme - Women's shoes

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، کیانوش رستمی ، نماینده ایران در رقابت‌های وزنه برداری بازی‌های المپیک 2012 لندن پس از کسب مدال برنز این بازی‌ها گفت: همین که توانستم پرچم ایران را در این بازی‌ها به اهتزاز در بیاورم و باعث شادی مردم ایران به خصوص کرمانشاهی‌ها شوم، خیلی خوشحالم.

"خوشحالم که در اولین المپیکم دست خالی برنگشتم و پاسخ اعتماد کادر فنی را دادم"، وی با بیان این جمله ادامه داد: در حرکت دو ضرب نسبت به رقیبان شرایط بهتری داشتم اما در هر صورت المپیک میدان بزرگی است و استرس بالایی دارد به همین خاطر نتوانستم رکوردی بهتر را برجای بگذارم.

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2012 لندن با یادآوری اینکه چندین بار در تمرینات وزنه 220 کیلوگرمی را بالای سر برده بود، در پاسخ به این سئوال که "چرا نتوانستید وزنه 214 کیلوگرمی را مهار کنید؟"، گفت: هنگامی که می‌خواستم این وزنه را بالای سر ببرم، سرم گیج رفت و نفسم گرفت. نتوانستم جلویم را ببنیم و وزنه از من جلوتر رفت.

وی در خصوص حذف زودهنگام حریفان چینی و بلاروسی خود گفت: هیچ وقت آرزو نمی‌کنم که حریفانم حذف شوند و ناکام بمانند، چرا که دوست دارم با آنها رقابتی جوانمردانه داشتم.

رستمی با اشاره به اینکه در تمرینات موفق به مهار وزنه‌های 179 و 220 کیلوگرمی شده بود، گفت: امیدوارم با کسب تجربه در رقابت‌های آینده به عنوانی شایسته دست یابم.

این وزنه بردار جوان کشورمان با ابراز ناراحتی از ناکامی سهراب مرادی، گفت: اگر من و سهراب رکوردهایی که در تمرینات زده بودیم را در المپیک تکرار می‌کردیم، قهرمان و نایب قهرمان المپیک می‌شدیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: از اینکه سهراب مرادی جلوی من بازنده شد، خیلی ناراحتم. در حال حاضر احساسی بین خوشحالی و ناراحتی دارم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه