پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر بزرگداشت محمود دولت‌آبادی در سارایوو

بزرگداشت محمود دولت‌آبادی در سارایوو

همایش دوسالانه‌ی انجمن مطالعات جوامع فارسی‌زبان در سارایوو امسال با بزرگداشت «محمود دولت‌آبادی» همراه است.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | New Air Jordan 1 Mid "Red Toe" University Red/White 2021 For Sale 554724 - nike air max 90 gray and infrared blue hair salon - 161

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ششمین همایش دوسالانه‌ی انجمن مطالعات جوامع فارسی‌زبان از روز یکشنبه، اول سپتامبر، در شهر تاریخی سارایوو در بوسنی آغاز شده است. در این همایش که تا ششم سپتامبر ادامه خواهد داشت، بیش از 250 شخصیت علمی از بیش از 20 کشور از آسیا‌، اروپا و آمریکای شمالی حضور دارند و در قالب 46 نشست تخصصی به بیان نظرها و اندیشه‌های خود می‌پردازند.

محمود دولت‌آبادی به عنوان نویسنده‌ی سرشناس ایرانی در قرن‌های 20 و 21 میلادی به عنوان میهمان ویژه در این همایش حضور دارد و جشن بزرگداشت او با مدیریت احمد کریمی حکاک و پیانونوازی آریانا برکشلی همراه است.

در حاشیه‌ی این همایش که امسال با ریاست پروانه پورشریعتی برگزار شده است، علاوه‌ بر اجرای موسیقی کلاسیک ایرانی، نمایشگاهی از صدها نسخه‌ی خطی ارزشمند که از میان هزاران نسخه‌ی خطی فارسی موجود در کتابخانه‌های شهر سارایوو انتخاب شده‌اند، برگزار شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید