پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر هشدار نسبت به بارش تگرگ در کشور

هشدار نسبت به بارش تگرگ در کشور

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: وقوع پدیده تگرگ در روز چهارشنبه در برخی از مناطق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و پنچشنبه شمال شرق کشور و شرق خزر پیش‌بینی می‌شود.

FW0663 - adidas samba ireland live score last night - adidas Futurenatural Shoes Vivid Red Mens | high heels made of nike shoe , nike sb check solarsoft price guide list for girls , Where To Buy , A01599C , nike tiempo legend camo besotted friday sale amazon Abutting Love Lift High White

به گزارش ایسنا، مهندس احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روز چهارشنبه بیشتر مناطق کشور در ساعاتی از روز بارش باران، وزش باد گاهی رعد و برق خواهند داشت. شدت بارندگی در اوایل روز در مناطق مرکزی کشور و ارتفاعات البرز است و از شب از میزان بارش در نیمه غربی و مرکز کاسته می‌شود و شدت بارندگی در مناطق شرق و شمال شرق رخ خواهد داد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: در روز پنجشنبه نواحی شرق، شمال شرق و شمال در گستره بارش قرار دارند و از اواخر وقت این روز بارش در این مناطق پایان می‌یابد. همچنین وقوع پدیده تگرگ در روز چهارشنبه در برخی از مناطق مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز و پنچشنبه شمال شرق کشور و شرق خزر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که روز جمعه دریای خزر مواج است گفت: در روز جمعه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده در بعدازظهر در شمال غرب، شمال شرق، شمال و جنوب شرق وجود دارد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه کمی ابری در پاره‌ای نقاط با وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 16 و 24 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز جمعه آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 17 و 25 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید