جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر 11 بالگرد مشغول امداد رسانی به زلزله زدگان

11 بالگرد مشغول امداد رسانی به زلزله زدگان

خبرگزاری مهر: هم اکنون هفت فروند بالگرد متعلق به جمعیت هلال احمر در کنار یک فروند بالگرد ناجا و سه فروند بالگرد متعلق به سپاه عملیات امداد رسانی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را انجام می دهند.

nike air force 1 low uv | 126 - Cement Grey 2022 For Sale CT8532 - Cardinal Red - Open Air Jordan 3 "Cardinal" White/Light Curry - nike 5 a side boots for sale 2017

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، بالگردهای متعلق به معاونت امداد جمعیت هلال احمر به طور مرتب اقلام زیستی و خوراکی مورد نیاز زلزله زدگان را از مبدا تبریز به مقصد شهرستان های اهر، هریس و ورزقان انتقال می دهند.

فعالیت عوامل امداد هوایی هلال احمر در کنار امداد هوایی هوانیروز، بخش زیادی از نیازمندی زلزله زدگان به اقلام زیستی و خوراکی را در سریع ترین زمان ممکن تامین کرده است.

هم اکنون هفت فروند بالگرد متعلق به جمعیت هلال احمر در کنار یک فروند بالگرد ناجا و سه فروند بالگرد متعلق به سپاه کار امداد رسانی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را انجام می دهند.

گزارش خبرنگار اعزامی مهر همچنین از رضایتمندی زلزله زدگان از روند توزیع اقلام زیستی و خوراکی  توسط جمعیت هلال احمر حکایت دارد.

آسیب دیدگان به خبرنگار اعزامی مهر می گویند که جمعیت هلال احمر از ساعات اولیه وقوع زمین لرزه با احساس مسئولیت و با اطلاع از مایحتاج زلزله زدگان نسبت به توزیع مناسب اقلام زیستی  و خوراکی اقدام کرده است.

حضور خستگی ناپذیر نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و سایر استان ها چشمگیر گزارش می شود.

در این بین پیشگامی سازمان های مردم نهاد در کمک رسانی به آسیب دیدگان و توزیع بسته های غذایی مورد نیاز زلزله زدگان قابل توجه است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید