جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر وزنت را انکار نکن!

وزنت را انکار نکن!

اگر دوستتان از شما بپرسد: به نظرت من کمی چاق نشده‌ام؟ شما چه جواب می‌دهید؟ ممکن است خجالت بکشید از اینکه حقیقت را به او بگویید و اضافه شدن وزنش را انکار کنید. اما اگر این سؤال از شما شد بهتر است با دوستتان روراست باشید. شاید شما بتوانید این سد انکار را بشکنید و به دوست خود کمک کنید.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | 106 - Nike WMNS Air Force 1 Shadow "Pastel" - LacollesurloupShops - nike dunks brown white black friday images , CI0919

محققان به تازگی اعلام کرده‌اند اغلب افراد اضافه وزن خود را انکار می‌کنند و برای تایید این انکار از دیگران هم کمک می‌گیرند. متخصصان دانشگاه واشنگتن در سیاتل متوجه شدند که افراد مورد آزمایش با وجود اضافه شدن وزن، اظهار کرده بودند که وزنشان در عرض یک سال گذشته کم شده است. اگر چه اضافه وزن این افراد زیاد نبود اما این بی‌اطلاعی از وزن بدن می‌تواند در دراز مدت باعث چاقی شده و عوارض دیگری برای این افراد به همراه بیاورد. علت این انکار ممکن است خوش‌بینی، غرور و یا عدم‌آگاهی از تغییرات بدن باشد. اما هر چه که باشد این انکار ممکن است در آینده برای همه گران تمام شود. جالب است بدانید زنان بهتر از مردان می‌توانند تغییرات در وزن خود را حدس بزنند، و همچنین جوانان بیشتر از بزرگسالان خبره این کارند. با این حال متخصصان توصیه می‌کنند برای اینکه از این تخمین اشتباهی در امان بمانید بهتر است وزنتان را به طور منظم مثلاً هر ماه یک بار اندازه‌‌گیری کنید و بهتر است لباس‌های کشی نپوشید تا بتوانید تنگ شدن لباس و در نتیجه چاق شدنتان را متوجه شوید.

اگر عقربه ترازو کمی بالاتر رفته و شلوار جینتان کمی تنگ شده دیگر وقت آن است که به اضافه شدن وزنتان اعتراف کنید و برای پیشگیری از آن تغییراتی را در زندگی ایجاد کنید. یادتان باشد که چاقی پیش در آمد دیابت، فشار خون، بیماریهای قلب و سکته مغزی است.


منبع: روزنامه اطلاعات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید