چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها ورزش مسابقات هندبال نونهالان کشور با نایب قهرمانی کرمانشاه پایان یافت

مسابقات هندبال نونهالان کشور با نایب قهرمانی کرمانشاه پایان یافت

خبرگزاری مهر: رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه گفت: مسابقات هندبال نونهالان قهرمانی کشور با نایب قهرمانی تیم کرمانشاه به پایان رسید.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | nike air huarache navy denim shoes sale , Air Jordan Release Dates 2021 , WakeorthoShops

ناصر سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات هندبال نونهالان قهرمانی کشور از روز چهارم مهر ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این دوره  از رقابت ها 21 تیم از سراسر کشور حضور داشتند و بازی ها در سه سالن امام خمینی، سالن وحدت و سالن اختصاصی هندبال برگزار شد.

سلیمی گفت: تیم هیئت هندبال کرمانشاه در این دوره از مسابقات نمایش بسیار خوبی داشت و توانست به همراه تیم ثامن مشهد به دیدار فینال برسد.

وی گفت: دیدار نهایی میان دو تیم بسیار نزدیک و تماشایی برگزار شد اما در پایان این تیم مشهد بود که توانست با یک اختلاف و با نتیجه 23 بر 22 به پیروزی رسیده و مقام قهرمانی را  از آن خود کند.

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه یادآور شد: دیدار رده بندی این  مسابقات نیز بین تیم های خمینی شهر و ثامن سبزوار برگزار شد که این بازی با نتیجه 17 بر 16 به سود نماینده سبزوار خاتمه یافت و این تیم  نیز بر سکوی سوم ایستاد.

سلیمی در پایان خطر نشان کرد: این دوره از رقابت ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد و نونهالان کرمانشاهی نیز شایستگی های خود را یک بار دیگر در این مسابقات به نمایش گذاشتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید