پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها ورزش مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛ نفس استقلال به شماره افتاد تا برد/ صعود شاگردان قلعه‌نویی به یک هشتم

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛ نفس استقلال به شماره افتاد تا برد/ صعود شاگردان قلعه‌نویی به یک هشتم

تیم‌های فوتبال فولاد نوین و استقلال تهران در آخرین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذف باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی خاتمه یافت اما در وقت اضافه دوم شاگردان امیر قلعه نویی که به سد محکمی رسیده بودند موفق شدند به گل برتری دست پیدا کنند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | KITH 1996 air streak max Low Release Date , BabylinoShops , nike jordan retro 2 black

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فولاد نوین اهواز و استقلال تهران از ساعت 19 امروز شنبه در آخرین بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه وقت معمول با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در دقیقه 109 علیرضا رمضانی با شوتی که به بدن بازیکن حریف برخورد کرد گل برتری استقلال را به ثمر رساند.

نیمه نخست این دیدار با بازی خوب تیم فولاد نوین همراه شد طوری که در دقایق اولیه این نیمه چندین موقعیت توسط تیم میزبان روی دروازه استقلال خلق شد. شاگردان قلعه‌نویی در ادامه کار میدانداری کردند اما تیمی که خطرناک‌تر به نظر می رسید فولاد نوین اهواز بود که در اواخر نیمه نخست چندین بار دروازه آبی‌پوشان پایتخت را تهدید کرد اما در نهایت این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی خاتمه یافت.

استقلال نیمه دوم را با یک تغییر آغاز کرد. آندرانیک تیموریان که در نیمه نخست بسیار سنگین و کند به نظر می‌رسید جای خود را به خسرو حیدری داد تا آبی‌ها روی سانترهای این بازیکن بتوانند دروازه حریف را باز کنند. در دقایق اولیه این نیمه فشار تیم استقلال روی حریف زیاد بود اما دفاع چند لایه تیم فولاد نوین اجازه نداد تا موقعیت‌های خطرناک زیادی حاصل آید ضمن اینکه میزبان به ضد حملات هم نیم نگاهی داشت.

استقلال که از کناره‌ها فشار را زیاد کرده بود یک بار روی ضربه سر قاضی تا آستانه گلزنی پیش رفت که مدافعان میزبان توپ را برگشت دادند. در دقیقه 84 بازی بود که شوت مهدی زبیدی دروازه استقلال را به شدت تهدید کرد اما فروزان این توپ را به کرنر فرستاد. در دقایق پایانی زور دو تیم به یکدیگر نرسید تا در پایان 90 دقیقه این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یابد و کار به وقت اضافی کشیده شود.

در وقت اضافه اول اتفاق خاصی رخ نداد اما در دقیقه 109 علیرضا رمضانی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود با شوتی نه چندان محکم دروازه حریف را تهدید کرد که توپ پس از برخورد با مدافع فولاد تغییر جهت داد و وارد دروازه میزبان اهوازی شد تا استقلال با برتری یک بر صفر راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. استقلال در این مرحله باید به مصاف تیم پارسه تهران برود.

***

نفت تهران با پیروزی بر استقلال اهواز حریف شهرداری اردبیل شد
تیم فوتبال نفت تهران در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شد از سد استقلال اهواز بگذرد.به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، عصر امروز شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال اهواز و نفت تهران پیگیری شد. در این بازی شاگردان علیرضا منصوریان موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال اهواز بگذرند.

تک گل این دیدار حذفی را لئوناردو پادوانی بازیکن خارجی نفت تهران به ثمر رساند. به این ترتیب نفت تهران باید در مرحله بعد به مصاف شهرداری اردبیل برود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید