جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر یادبود بیست و ششمین سالگرد شهدای حلبچه در همایش ایران ورجاوند 5

یادبود بیست و ششمین سالگرد شهدای حلبچه در همایش ایران ورجاوند 5

 

مراسم یادبود بیست و ششمین سالگرد شهدای حلبچه از سوی دفتر گسترش همکاری‌های علمی فرهنگی اقلیم کردستان جهاد دانشگاهی و انجمن دوستداران میراث فرهنگی افراز و با همکاری دیده‌بان یادگارهای فرهنگی و طبیعی ایران برگزار می‌شود.

مجموعه‌همایش‌های ایران ورجاوند که تاکنون چهار همایش آن توسط دیده‌بان یادگارهای فرهنگی و طبیعی ایران برگزار شده در برنامه‌های آتی نیز قصد دارد به موضوعاتی در همین زمینه هم‌چون سالگرد بمباران سردشت بپردازد.


احسان هوشمند دبیر این نشست بیان داشت در این نشست تعدادی از صاحب‌نظران و محققان در خصوص ابعاد فاجعه حلبچه سخنرانی خواهند داشت.
این مراسم روز یک شنبه ۲۴ اسفندماه ساعت 16:30 در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی (نرسیده به چهاراه ولیعصر، سر خیابان برادران شهید مظفر (صبای جنوبی)، برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می توانند صبح یک‌شنبه ساعت ۸:۳۰ برای رفتن به مزار شهدای حلبچه در بهشت زهرا، که هنگام مداوا در تهران درگذشته و در سرزمین نیاکانی‌شان به خاک سپرده شدند، در مقابل ساختمان پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری واقع در خیابان انقلاب، تقاطع خیابان برادران مظفر (صبا) جنوبی حضور یابند تا با اتوبوسی به سر خاک رفته و ظهرهنگام به شهر بازگردند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید