جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر تور کنسرت علیزاده و حدادی در 9 شهر

تور کنسرت علیزاده و حدادی در 9 شهر

برگرفته از روزنامه اطلاعات

 

حسین علیزاده و پژمان حدادی ، نوازندگان سازهای زخمه‌ای و کوبه‌ای در 9 شهر ایران کنسرت خواهند داد. به گزارش خبرنگار ما، حسین علیزاده این فرصت را که از سال گذشته آغاز شده است، مغتنم دانست و گفت: این شانس بزرگی است که به همه نقاط ایران سفر کنم .


علیزاده با اعلام اینکه از این پس در اجرای خود، پذیرای گروه‌های موسیقی جوان و ناشناخته خواهد بود گفت: من در برنامه‌های تـک نوازی و دو نوازی خود پذیرای کسانی خواهم بود که نیازمند حمایت معنوی هستند. امیدوارم دیگر هنرمندان نیز چنین رویه‌ای را دنبال کنند.

این موسیقیدان با مثبت دانستن دانشگاهی شدن شهرستان‌های کشور، گفت: جنبه فرهنگی شهرستان‌ها، پس از اینکه دانشگاهی در آنجا به هر شکل ممکن ایجاد شد، بهتر شده است و من در آخرین کنسرت خود در بندرعباس، احترام و حرمت اهالی آنجا حتی نیروی انتظامی را به چشم دیدم و قدردان این محبت‌ها هستم. در تهران انواع موسیقی وجود دارد که کمی تجملاتی شده است اما در شهرستان‌ها عاری از این قضایای تجاری هستند. حسین علیزاده با قدردانی از «زهره نیلی» خبرنگار حیطه موسیقی گفت: ایده جالب شما که پارسال در قالب پرسش مطرح کردید باعث شد که در شهرستان‌ها از ملودی‌ها و نغمات آن نواحی بهره ببریم و ایده جدید شما مبنی بر پذیرا بودن این تور موسیقی از موسیقیدانان بومی را عملی خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، حسین علیزاده و پژمان حدادی در قالب تور کنسرت «آن وآن» در شهرهای اهواز، بهبهان ، بوشهر، تبریز، ساری، آمل، رودسر، سیاهکل و تهران کنسرت خواهند داد که تاریخ شروع این تور از 17 اردیبهشت و پایان آن 9 تیر امسال اعلام شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید