پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها خبر پویانمایی سینمایی «رستم و اسفندیار» ساخته می‌شود

پویانمایی سینمایی «رستم و اسفندیار» ساخته می‌شود

با توجه به اقبال جهانی فیلم «رستم و سهراب» گروه سازنده فیلم قصد دارند فیلم سینمایی «رستم و اسفندیار» به کارگردانی کیانوش دالوند را بسازند.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Men’s shoes

پویانمایی سینمایی «رستم و اسفندیار» ساخته می‌شود«داریوش دالوند» تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رستم و سهراب» درباره روند تولید فیلم «رستم و اسفندیار» به خبرنگار سینمایی فارس گفت: علاقمند هستیم کار بعدی هم‌ شاهنامه باشد و تلاش می‌کنیم تا فیلم ‌«رستم و اسفندیار» را جلوی دوربین ببریم. امیدواریم با حمایت‌ها، این کار سریع اتفاق بیافتد، زیرا زمزمه‌هایی از تلاش یک شرکت خارجی برای تولید این اثر شنیده می‌شود و قصد داریم زودتر کار را جلوی دوربین ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که برای ساخت فیلم با کدام سازمان صحبت کردید، گفت: افتخار می‌کنیم با حمایت مرکز گسترش کار را شروع کنیم. آقای آقامحمدیان که جایگزین آقای محمد آفریده شد نشان داد که مدیر لایقی است و برخلاف برخی از مدیران که کارهای مدیران قبلی را نیمه تمام رها کرده و پروژه‌های دیگری را دنبال می‌کنند کار مدیر قبلی را به شکل یک نهال دیدند و آن را بال و پر دادند. صحبت‌هایی با مرکز شده است انشاء‌الله امیدواریم آقای آقامحمدیان حمایت لازم را داشته باشند گو اینکه توقع می‌رود بدنه سینمای ایران پویانمایی را باور کرده ‌و به عنوان محصولی که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در خارج از کشور را رقم زده است به آن توجه کنند و ‌از تیم‌های پویانمایی‌ساز حمایت کنند و تولید فیلم‌های پویانمایی (انیمیشن) در سینمای ایران بیشتر شود.

وی در ادامه گفت: تهیه‌کنندگان بزرگ سینمای ایران از پویانمایی‌سازان بخواهند آثار سینمایی تولید کنند و هزینه آن بیشتر از هزینه تولید یک فیلم سینمایی نیست اما نتیجه‌اش در بازار خارج بهتر است و در بازار داخلی هم پیش بینی خوبی خواهیم داشت.

تهیه‌کننده «رستم و سهراب» در ادامه درباره آماده شدن متن فیلمنامه گفت: شاکله متن «رستم و اسفندیار» آماده است اما هنوز به قصه نرسیدیم و نمی‌توانیم بگوییم چقدر فیلمنامه آماده شده است اما زاویه نگاه ما مشخص شده و ابتدا و انتهای فیلم برای ما مشخص است اما جزئیات کار هنوز در نیامده است. کیانوش دالوند و مسعود نوری روی فیلمنامه اثر کار می‌کنند و امیدواریم بهرام حیدری نیز برای پردازش دیالوگ‌ها و توجه به وجهه زیبایی شناسی‌ آن با گروه ما همکاری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما برای تولید و آماده‌سازی اثر چه زمانی خواهد بود، گفت: با حمایت آقای آقامحمدیان امیدواریم بتوانیم قبل از سال مراحل پیش‌تولید را تمام کنیم. مراحل فیلمنامه، استوری‌برد، پیش دوبله‌ها، زبان انگلیسی و فارسی و...  سال 92 وارد فاز تولید شویم. احتمال می‌دهم تولید 12 یا 18 ماه به طول انجامد و فیلم اواخر سال 92 و یا اواسط سال 93 آماده نمایش شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید