جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها ورزش هفته دوازدهم جام خلیج فارس (لیگ برتر) - باخت پرسپولیس دور از چشم‌ دوربین‌ صداوسیما

هفته دوازدهم جام خلیج فارس (لیگ برتر) - باخت پرسپولیس دور از چشم‌ دوربین‌ صداوسیما

سایپا با گلزنی یک استقلالی سابق از سد پرسپولیس گذشت.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Dialadogwash - Women's shoes - Footwear NIKE - nike air jordans vi 6 mens silver rings black gold - Sneakers - Low shoes , Nike Air Max Bolt CU4152 001 Black/White/Black

به گزارش ایسنا، در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس تهران از ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی میزبان سایپای البرز بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان مجید جلالی به پایان رسید. تک گل این بازی را میلاد میداوودی در دقیقه 62 به ثمر رساند.

نیمه اول:

دو تیم در نیمه اول بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق بازی توپ در میانه‌های میدان در جریان بود. سرخپوشان تهرانی تلاش می‌کردند از سمت راست حملاتی را با امید عالیشاه روی دروازه سایپا خلق کنند اما نتوانستند موقعیتی 100 درصدی روی دروازه سایپا به وجود بیاورند.

در دقیقه‌ 19 بازی محسن بنگر پشت محوطه جریمه روی کاوه رضایی مرتکب خطا شد و یک ضربه ایستگاهی برای سایپا به دست آمد. ابراهیم شکوری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با برخورد به دیرک افقی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه‌ 29، خانزاده در میانه میدان روی نزهتی مرتکب خطای بدی شد و داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه‌ 32 بازی نیز ایوبی، پشت محوطه جریمه روی عباس‌زاده مرتکب خطا شد اما ضربه ایستگاهی طارمی با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

نیمه دوم:‌

در دقیقه 59 پیام صادقیان تعویضی یک پاس زیبا را در عمق برای شهاب زاهدی ارسال کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

ابراهیم صادقی در دقیقه 60 روی مایکل اومانیا مرتکب خطای شدیدی شد و داور او را با کارت زرد جریمه کرد.

تک گل این دیدار در دقیقه 62 به ثمر رسید. میلاد میداوودی از فاصله 30 متری فرصت شوتزنی پیدا کرد که ضربه او به حالت قوس داری درون دروازه نیلسون قرار گرفت.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب نیلسون کوریا، میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، مهرداد کفشگری، مهرداد طارمی (53- شهاب زاهدی) امید عالیشاه، احمد نورالهی (51- پیام صادقیان) و محمد عباس زاده (افشین اسماعیل‌زاده) به میدان رفت.

سایپا نیز با ترکیب محمدرضا اخباری، مجید ایوبی، وحید محمدزاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، حامد شیری، حکیم نصاری (59 میلاد میداوودی) محمد نزهتی، سیدمهدی سیدصالحی (76 مهدی سهرابی) به میدان رفت.

*****

تساوي بدون گل در خوزستان

ديدار دو تيم استقلال خوزستان و نفت مسجد سليمان با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم لیگ‌برتر،ورزشگاه غدیر اهواز،تماشاچی:500 نفر

داور: احمد صالحی، کمک ها: سعید قاسمی،علی اکبر نوری
اخطار:کاردوست دقیقه 36 مجید حیدری دقیقه 57 صادق صادقی 69(استقلال خوزستان)

استقلال‌خوزستان: پرویز کریمی، مجید حیدری، محمد طیبی، محمد ابراهیم خسروی، میثم مجیدی، رضا کاردوست، میثم دورقی، هادی خنیفر، مهدی مومنی، روح الله سیف اللهی(79 اوسانی) و دیابارا(66 صادقی)
سرمربی: عبدالله ویسی

نفت مسجد سلیمان: رضا حیدری، حمید بوحمدان، میلاد زنیدپور، حسین مالکی، محمود تیغ نورد، میلاد سلیمان فلاح (60 درویشی)، سید جلال عبدی، محمد مدملیسی، کارلوس دوسانتوس (90 جعفری)، سعید سالار زاده و میلاد جعفری
سرمربی: بهروز مکوندی

شرح بازی:
بازی در نیمه دوم با موقعیت های زیادی از سوی استقلالی ها همراه بود و در هر صحنه ای که بازیکنان نفت خطا می کردند شاگردان ویسی اعتقاد به پنالتی داشتند. استقلالی ها نتوانستند از فرصت هایشان استفاده کنند و اواخر بازی نفتی روی ضد حملات صاحب موقعیت شدند که آنها بهره ای نبردند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

دقایق حساس:
دقیقه 6: حسین مالکی با دروازه بان استقلال خوزستان تک به تک شد اما توپ را به آسمان زد.
دقیقه 8: سیف اللهی پا به توپ جلو آمد و شوت محکمی کرد که بوحمدان توپ را به بیرون فرستاد.
دقیقه 36: عبدی در محوطه جریمه روی کاردوست خطا کرد که داور به دلیل تمارض به کاردوست کارت زرد نشان داد و استقلال خوزستانی ها اعتراض کردند.
دقیقه 48: مهاجمان استقلال خوزستان توپ را سانتر کرد که توپ به دست به مدافع نفت برخورد کرد اما داور خطا نگرفت. در حالی که استقلالی ها اعتقاد داشتند پنالتی بوده.
دقیقه 59:مهدی مومنی پا به توپ نفوذ کرد که دروازه بان نفت از دروازه بیرون آمد و توپ را گرفت. مومنی اعتقاد داشت رضا حیدری دروازه بان نفت خطا کرده.
دقیقه 61: باز هم مهدی مومنی وارد محوطه جریمه شد که بوحمدان او را متوقف کرد و استقلالی ها باز هم اعتقاد داشتند خطا شده است.
دقیقه 77: حسین مالکی از جناح چپ نفوذ کرد که توپ به عبدی رسید و ضربه روی پای او بیرون رفت.
دقیقه 85: بازیکنان نفت توپ را پشت مدافعان استقلال فرستادند که توپ را پرویز کریمی دروازه بان استقلال گرفت اما توپ از دستش رها شد و توپ جلوی پای سانتوز افتاد که نتوانست گل بزند.
 
***

صبا 1 ـ گسترش فولاد صفر؛ورود به جرگه بزرگان

تيم فوتبال صبا در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر با تک گل عليمحمدي گسترش فولاد را از پيش رو برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صبای قم در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور حدود 150 تماشاگر به مصاف گسترش فولاد رفت که در پایان شاگردان صمد مرفاوی با تک گل جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 65 توانستند به برتری دست یابند.

هفته دوازدهم لیگ‌برتر، ورزشگاه یادگار امام(ره) قم، تماشاچی: 150 نفر

داور: محمدملکی
کمک ها: بابک داوری، حسن زهیری
اخطار: 54 قربانی و 59 بادامکی از صبا

صبا: مهرداد طهماسبی ـ پیروز قربانی، مسعود حق جو، وحید علی آبادی، محمد آرام طبع ـ حسین بادامکی، ایوب کلانتری، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی ـ جلال الدین علی محمدی، مارکو آیوبل
سرمربی: صمد مرفاوی

گسترش فولاد: رودریگو لوپز، مرتضی اسدی، حمید جوکار، علیرضا لطیفی، مگنو باتیستا داسیلوا، علیرضا نقی زاده، جابر انصاری، محمد امین درویشی، مهرداد بایرامی، پیمان رنجبر، محمد مختاری
سرمربی: فراز کمالوند

شرح بازی:
صبا که ناکام از حذف در جام‌حذفی برای انتقام از ناکامی به میدان آمده بود، با پیروزی برابر تیم گسترش فولاد 19 امتیازی شد و با این سه امتیاز با ارزش وارد جرگه بزرگان شد. در دیداری که کم حادثه و کم رونق بود، گل جلال الدین محمدی گلی زیبا در شوره زار کویر قم بود.

شرح گل:
1 ـ صفر (صبا): در دقیقه 65 جلال‎الدین علی محمدی از لبه خط 18قدم با شوتی محکم دیرک افقی دروازه را لرزاند. توپ به زمین برخورد و در حالی که داور گل را تایید نکرده بود، پس از چند ثانیه با اعلام عبور توپ از خط، گل مشکوک صبا را تایید کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 4: مارکو آیوبل در یک موقعیت تک به تک در آستانه گشودن دروازه حریف بود که توپ با بی دقتی او به خارج رفت.
دقیقه 27: مهرداد بایرامی روی یک ضربه ایستگاهی خطرناک دروازه صبا را تهدید کرد که مهرداد طهماسبی با واکنش خوبی دروازه میزبان را نجات داد.
دقیقه 42: یک ضربه کاشته دیگر از بایرامی را طهماسبی به سختی دفع کرد تا بایرامی یکی از بهترین مردان این روز باشد.
دقیقه 45: روی سانتر علی آبادی از راست مارکو با ضربه سر خطرناک دروازه گسترش را تهدید کرد اما توپ به خارج رفت.
دقیقه 47: ضربه ایستگاهی حسین بادامکی از فاصله 30متری با شکل خطرناکی از کنار دروازه به خارج رفت تا صبا یک فرصت گل خوب را از دست بدهد.
دقیقه 70: شوت عالی مارکو بار دیگر دروازه گسترش فولاد را تهدید کرد.
دقیقه 71: سانتر جابر انصاری با ضربه سر محمد مختاری از کنار دروازه صبا گذشت.

 ***

نتايج هفته سوم ليگ دسته اول (جام آزادگان)

هفته سوم ليگ دسته يک، با برگزاري 3 ديدار پيگيري شد.  

هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه کشور، جام آزادگان با برگزاری سه دیدار از هر دو گروه پیگیری شد. در حساس‌ترین مسابقه امروز که بازی پرگلی نیز بود، نیروی زمینی با حساب 4 بر 3 تیم نفت و گاز گچساران را شکست داد.

در دیدارهای امروز نتایج زیر حاصل شد:

گروه یک: نیروی زمینی 4 -نفت و گاز گچساران 3

فجر سپاسی 1 -ایران جوان بوشهر 1

گروه دو: پاس همدان 1 -شهرداری بندرعباس 0

 

***

 

استقلال برابر پدیده متوقف شد/ آبی‌ها با خوش شانسی یک امتیاز گرفتند
تیم فوتبال استقلال در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر مهمان پدیده مشهد بود که جدال این دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. آبی‌ها که نیمه نخست این بازی را با برتری به سود خود به پایان برده بودند در وقت دوم آن را از دست دادند و خوش شانس بودند که تیر دروازه اجازه نداد با شکست از مشهد بازگردند.به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و استقلال از ساعت 15 امروز چهارشنبه در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این دیدار که در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد ابتدا استقلال در دقیقه سوم توسط سجاد شهباززاده به گل رسید و نیمه نخست را با برتری به پایان برد اما در نیمه دوم و در دقیقه 52 بود که مهدی خیری کار را به تساوی کشاند.

استقلال این بازی را خوب شروع کرد و هنوز دقیقه سوم دیدار بود که شهباززاده از اشتباه روشنگر دروازه‌بان تیم پدیده نهایت استفاده را برد تا آبی‌ها خیلی زود از میزبان پیشی بگیرند. یک دقیقه بعد شهباززاده قدر سانتر خسرو حیدری را ندانست وگرنه استقلال می‌توانست قبل از دقیقه 5 دو گل به حریف بزند.

بعد از آن بود که حریف شرایط بهتری پیدا کرد و تا حدی بر بازی مسلط شد. در دقیقه 17 بازی بود که عنایتی پشت محوطه استقلال به حرکت در آمد و امیرحسین صادقی روی وی مرتکب خطا شد که این صحنه با اعتراض فراوان کادر فنی پدیده همراه شد چرا که آنها معتقد بودند صادقی باید اخراج می شد.

پدیده در این نیمه چندین بار روی ضربات عنایتی، ایوانوویچ و امرایی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که موفق نشد کار را به تساوی بکشاند در طرف دیگر هم ضربات ابراهیمی و قاضی جزو موقعیت‌های نه چندان خطرناک آبی‌ها در این نیمه بود.

نیمه دوم با حملات تیم میزبان شروع شد. در دقیقه 49 بازی بود که عنایتی روی سانتر میلاد غریبی تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد. دو دقیقه بعد ابراهیمی ضربه عنایتی را دفع کرد اما پس از آن بود که مهدی خیری پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و در حالی که صادقی را در کنار خود داشت دروازه استقلال را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در حالی که استقلال به بازی احساسی روی آورده بود بار دیگر این عنایتی بود که روی ضربه خود تیر دروازه مهمان پایتخت نشین را به لرزه در آورد تا آبی‌ها با خوش شانسی دروازه خود را بسته نگه دارند. پس از آن بازی فشرده دو تیم ادامه یافت تا اینکه در دقیقه 90 استقلال فشار زیادی به حریف وارد کرد اما ضربات کریمیان و قاضی توسط دروازه‌بان و مدافعان حریف دفع شد تا کار دو تیم با تساوی خاتمه یابد.

استقلال با این تساوی 22 امتیازی شد و موقتا در رده دوم جدول ایستاد. پدیده نیز با 17 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید