جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست خانه تازه‌ها رویدادهای فرهنگی فراخوان شرکت در پانزدهمین نمایشگاه سالانۀ آثار هنری کودک و نوجوان جوانۀ XV - مهرماه 1390

فراخوان شرکت در پانزدهمین نمایشگاه سالانۀ آثار هنری کودک و نوجوان جوانۀ XV - مهرماه 1390

 

نگارخانۀ شیو و گنجینۀ نقش جهان با حمایت کمیسیون ملی یونسکو در ایران پانزدهمین نمایشگاه سالانۀ جوانه XV  ویژۀ آثار هنری کودکان و نوجوانان را  با پشتیبانی استادان و مربیان گرامی از 15 تا 22 مهرماه 1390  در مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی کاخ گلستان (عکسخانه و چادرخانۀ کاخ)  برگزار می‌کنند.

نگارخانۀ شیو و  گنجینۀ نقش جهان با حمایت کمیسیون ملی یونسکو در ایران پانزدهمین نمایشگاه سالانه جوانۀ XV
ویژۀ آثار هنری کودکان و نوجوانان را  با پشتیبانی استادان و مربیان گرامی در مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی کاخ گلستان و خانۀ هنرمندان برگزار می‌کنند.

ـ زمان نمایشگاه: 15 تا 22 مهرماه 1390
ـ مکان برگزاری: عکسخانه و چادرخانۀ مجموعۀ فرهنگی ـ تاریخی کاخ گلستان، و خانۀ هنرمندان.

 

◄ شرایط عمومی شرکت در نمایشگاه
ـ گروه سنی: کودکان 5 تا 12 ساله: به دنیاآمدگان از 16 مهر 1378 تا 15 مهر 1385
  نوجوانان 13 تا 19 سال: به دنیاآمدگان از 16 مهر 1371 تا 15 مهر 1378

ـ موضوع: موضوع نمایشگاه آزاد است، اما در این دوره کمیسیون ملی یونسکو در ایران آثاری را که با موضوع‌های زیر تهیه شده باشند مورد توجه ویژه قرار خواهد داد:
        1. دسترسی کودکان محروم به آموزش،  2. نقش جوانان در حفاظت از میراث فرهنگی،           3. حفاظت از جنگل.
ـ نوع آثار: طراحی، آثار حجمی، عکس، نقاشی (رنگ روغن، پاستل، آبرنگ و... ) و... .
ـ اندازۀ آثار: حداقل 20 × 30 و حداکثر 100 ×100  سانتیمتر
ـ تعداد آثار: تا 5 اثر از هر شرکت‌کننده

 

◄ نام‌نویسی و ارائۀ آثار
ـ نام‌نویسی و تحویل آثار: زمان نام‌نویسی برای شرکت در نمایشگاه: 26 شهریور تا 5 مهرماه 1390 است.
توجه: در این دوره دبیرخانۀ نمایشگاه، برای سهولت خانواده‌های محترم در نحوۀ ارائۀ آثار (قاب) در نمایشگاه، آثار را به صورت قاب نشده تحویل می‌گیرد و نسبت به تهیۀ قابِ شاسی برای هر اثر اقدام خواهد کرد؛ هزینه مربوطه نیز بسته به اندازۀ هر اثر جدا دریافت می‌شود. آثار روی بوم به همان صورت ارائه می‌شود و نیاز به قاب ندارند.


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ توجه فرمایید که: ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـ شرکت دراین نمایشگاه برای همۀ هنرجویانِ کودک و نوجوان آزاد است.
ـ در این نمایشگاه آثاری پذیرفته می‌شود که برپایۀ حس آفرینندگی و خلاقیت هنری کودکان و نوجوانان ایجاد شده باشد؛ بنابراین آثار کپی شده از روی آثار هنرمندان دیگر در این نمایشگاه جایگاهی ندارد و پذیرفته نمی‌شود.
ـ دبیرخانۀ نمایشگاه توصیه می‌کند که هنرجویان محترم، با هماهنگی و از سوی استادان و مربی‌یان خویش در این نمایشگاه شرکت کنند، چراکه آثار از سوی استادانِ هنرجویان برای شرکت در نمایشگاه گزینش خواهدشد، و سپس نام‌نویسی صورت می‌گیرد.
ـ آثار شرکت‌کنندگانی که مستقیماً در نمایشگاه نام‌نویسی کنند، پس از ارزیابی داوران و در صورت مناسب بودن اثر، به نمایشگاه راه می‌یابد.
ـ در صورتی که مشخص شود اثری کپی از روی اثر دیگری است، یا دارای شرایط قیدشده در این آیین‌نامه نیست، آن اثر در نمایشگاه شرکت داده نخواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نمی‌شود.
ـ ورودیه شرکت آثار انفرادی برای یک اثر 000/25 تومان، برای 2 اثر 000/40 تومان و برای 3 تا 5 اثر، هر اثر 000/18 تومان است، که ضروری‌است در زمان نام‌نویسی پرداخت شود (ارائۀ تصویر شناسنامه هنگام نام‌نویسی الزامی است).
ـ میزان ورودیه برای آثار گروهی، بزرگ‌تر و متفاوت، بر پایۀ اندازه و نوع آثار مشخص خواهد شد.
ـ منظور از آثار گروهی، آثاری است که چند هنرمند با همکاری یکدیگر یک اثر هنری بیافرینند، و آن‌را به عنوان یک اثر در نمایشگاه شرکت دهند.
ـ برگزارکنندگان، کارت دعوت بازدید از نمایشگاه را در اختیار هر شرکت‌کننده می‌گذراند تا هنرجویان بتوانند میهمانان خود را برای بازدید از نمایشگاه و شرکت در برنامۀ گشایش و پایانی دعوت کنند.
ـ آثار شرکت‌کنندگان به صورت قاب‌نشده و با ارائۀ مشخصات کامل (نام و نام‌خانوادگی، تاریخ‌تولد و نام‌استاد) هر اثر تحویل دبیرخانۀ نمایشگاه شود.
ـ هزینه‌های برگزاری نمایشگاه (تهیه و ارسال دعوتنامه و پوستر، تهیۀ لوح یادمان جوانه و هدایا، آگهی، پذیرایی، برگزاری نمایشگاه و برنامه‌های آغازین (افتتاحیه) و پایانی (اختتامیه)) بر عهدۀ برگزارکنندگان است.
ـ در مراسم پایانی (اختتامیه) یادمان جوانه به همۀ هنرآموزان و هنرجویان شرکت‌کننده در نمایشگاه اهدا خواهدشد؛ همچنین به آثار برتر در گروه سنی نوجوانان گواهی شرکت و جوایزی نیز تعلق خواهد گرفت.

 

 

دبیرخانه پانزدهمین نمایشگاه سالانه جوانۀ XV ویژۀ آثار هنری کودکان و نوجوانان:
گنجینۀ نقش‌جهان: تهران، شمال‌غربی میدان انقلاب، روبروی سینما مرکزی (کنار ایستگاه مترو)، کوچۀ جنتی، شمارۀ 7 (33 قدیم)، واحد 7،
تلفن و دورنگار: 66438696 تلفن: 66907428 صندوق پستی: 431-13145 
www.ganj.ir


با احترام دبیرخانۀ نمایشگاه
محمود صنیعی و مهران غلامی
66438696    021
66907428    021

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید