جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست شنیداری و دیداری شنیداری نخستین نشست گفتگو روی میز خاورمیانه به‌صورت شنیداری (فایل صوتی)

شنیداری

نخستین نشست گفتگو روی میز خاورمیانه به‌صورت شنیداری (فایل صوتی)

نخستین نشست گفتگو روی میز خاورمیانه در تاریخ 25 تیرماه 1391 با حضور آقایان دکتر هوشنگ طالع و مسعود صفاریان برگزار شد.

Air Jordan 1 Blue Chill Womens CD0461 401 Release Date 4 | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

مسعود صفاریان، با این پیشنهاد که اوضاع کنونی خاورمیانه چنان است که لازم است گفتگوهای منظمی داشته باشیم بحث را آغاز کرد. او ضمن بیان شمه‌ای از اوضاع خاورمیانه یادآور شد که ایران برای توسعه نیازمند علم روز است ولی پیشنهاد قدرتها مثل آن است که بگویند در کوچه‌ها، گل کوچک بازی کنیم. و مردم برای کسب بصیرت به آزادی احزاب به حامی منافع ملی و نقد برنامه‌های گوناگون آنها نیاز دارند تا بتوانند برای انسداد راه جنگ و اغتشاش در منطقه آماده باشند.
دکتر هوشنگ طالع، با استقبال از ضرورت «گفتگو روی میز خاورمیانه» پرسش 5+1 چه صلاحیتی دارد؟ را به میان آورد و از عقد قرارداد پرسود با کشوری که علیه منافع ملی ایران اقدام می‌کند انتقاد کرد و گفت در شرایط گوناگونی بازیگران صحنه خاورمیانه نسبت به کشیده شدن ایران به مناقشه کلی و متوقف شدن برنامه‌های پیش روآنه باید هشدار داد.
در منطقه راه مبارزۀ اصلی باز شده که کمک همگانی را می‌طلبد ولی دستگاه‌های دیپلماسی و تبلیغاتی ما به اندازۀ کافی فعال نیست و مشاوره مجانی را نمی‌پذیرد.

 

پرونده شنیداری (فایل صوتی) یکمین نشست گفتگو روی میز خاورمیانه را از اینجا دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید