پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها گفتگو ژاله علو: به آنهایی که نگرانم هستند، بگویید خوبم

گفتگو

ژاله علو: به آنهایی که نگرانم هستند، بگویید خوبم

ژاله علو از هنرمندان پیشکسوت کشورمان که مدتی است در عرصه‌های هنری فعالیت ندارد، این روزها بیشتر در منزلش استراحت می‌کند.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Direct Drops , IetpShops , nike air zoom strong unintelligible rose gold

این چهره ماندگار که پیشتر هم با ایسنا گفت‌و‌گوی کوتاهی داشت و تاکید کرده بود که حالش خوب است، بار دیگر در گفت‌و‌گویی با خبرنگار بخش تلویزیون و رادیو ایسنا خطاب به آنهایی که نگرانش هستند و در تلویزیون و رادیو سراغش را می‌گیرند، گفت: از من خبری نیست اما حالم خوب است و در منزلم استراحت می‌کنم ولی همچنان مردم را دوست دارم و به مردمی که نگران من هستند، می‌گویم که حالم خوب است.

او گفت: ترجیح می‌دهم این روزها بیشتر به خودم برسم؛ به همین خاطر تصمیم گرفته‌ام فعلا کار نکنم. دیگر کار بس است. فعلا استراحت می‌کنم.

علو همچنین یادآور شد که تازه از سفر بازگشته است و خدا را شکر این روزها کسالتی ندارد.

این دوبلور و گوینده پیشکسوت، اردیبهشت ماه امسال نیز با ایسنا گفت‌وگویی انجام داده و درباره‌ی ادامه فعالیتش در رادیو و بازگشت به این رسانه اظهار کرده بود: مدتی بود که در رادیو کار خاصی نبود، بنابراین ترجیح دادم استراحت کنم.

وی همچنین اعلام کرده بود که حدود یک سال است که برای رادیو کار نمی‌کند اما اگر زمانش فرا برسد و کاری باشد که دوست داشته باشد حتما به رادیو برمی‌گردد؛ چراکه رادیو را خیلی دوست دارد.

ژاله علو متولد 1306 تهران است. او از برگزیدگان هشتمین همایش چهره‌های ماندگار در سال 1389 معرفی شد.

از نخستین فعالیت‌های هنری علو گویندگی زنده در رادیو است. همچنین از کارهای تلویزیونی این هنرمند پیشکسوت می‌توان به سریال‌هایی چون «تفنگ سرپُر»، «شیخ بهایی»، «روزی روزگاری»، « امیرکبیر»، «مختارنامه»، «مشق عشق»، «روزهای زندگی» و ... اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه