جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر قطع هر دو پای بازیگر «آرایشگاه زیبا»

خبر

قطع هر دو پای بازیگر «آرایشگاه زیبا»

حمید مهرآرا از بازیگران قدیمی تلویزیون که بیش از هر چیز به واسطه ایفای نقش در «آرایشگاه زیبا» و در قامت یکی از رفقای نزدیک «اسد خمارلو» شناخته می شد، این روزها از شدت یافتن بیماری دیابت خود رنج می‌برد.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Design Your Own Sneaker - are nike roshe reprobate for basketball shoes 2017 - Custom Air Force 1 - FitforhealthShops

همسر این بازیگر به «بانی فیلم» گفت: هشت سال است که حمید مهرآرا دچار بیماری شده است. او ابتدا دچار بیماری افسردگی شده بود و بعد از دو سال گرفتار دیابت شد.

او افزود: اوضاع جسمی وی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. سال گذشته پزشکان به دلیل بیماری دیابت ناچار به قطع پای چپ او شدند متأسفانه بیماری دیابت وی کنترل نشد و امروز هم پای راست او را قطع می‌کنند.

او درخصوص اوضاع مالی و شرایط زندگی‌شان در طول سال‌های گذشته گفت: مگر می‌شود به مشکل مالی برنخورده باشیم؟ اما از آنجا که همسرم فرهنگی بوده تاکنون از منبع مالی فرهنگی‌ ایشان استفاده کرده‌ایم. او گفت: از وقتی که همسرم دچار بیماری شد، دیگر در کارهای هنری بازی نکرده و روحیه‌اش کاملاً دچار آسیب شده است. در این سال‌ها برخی از همکارانش به عیادتش می‌آمدند، اما روز گذشته حسن فتحی به بیمارستان آمد و از همسرم ملاقات کرد.

حمید مهرآرا که هم اکنون 70 سال سن دارد، در سریال‌های پرمخاطبی چون «امیر کبیر»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «روزگار جوانی» بازی داشته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه