جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر رفع لکه‌های پوست به روش طب سنتی

خبر

رفع لکه‌های پوست به روش طب سنتی

یک متخصص طب سنتی برای از بین رفتن لکه‌های پوستی، مصرف آبلیمو، شیر، ماست ترش و بادام را توصیه کرد و گفت: راههای مختلفی از طریق طب سنتی برای رفع لکه های پوست وجود دارد.

shock drop air force 1 full uv reactive | adidas party delilah los angeles , sivasdescalzo - Sneakers and clothes online

به گزارش فارس، علی حسینی گفت: برای افرادی که پوستشان دچار لکه‌های پوستی شده و این لکه‌ها اغلب قهوه‌ای رنگ هستند در طب سنتی راههایی وجود دارد که به وسیله آن می‌توان آنها را ازبین برد.

وی ادامه داد: یکی از این راهها استفاده از ماست ترش است.این درمان لکه‌های ناشی از آفتاب است.به این صورت که می‌توان ماست را با زردچوبه مخلوط کرده به مدت 5 تا 10 دقیقه روی پوست قرار داده شود.

حسینی تصریح کرد: مخلوط جو و دوغ نیز به عنوان حلال لکه‌های پوستی به شمار می رود که باعث لایه برداری ملایم پوست می‌شود.

وی استفاده از آبلیمو را به دلیل داشتن اسید سیتریک، روشن کننده پوست عنوان کرد و گفت: مخلوط گلاب، آب خیار و آبلیمو به صورت روزانه پوست را شفاف می‌کند حتی مصرف آبلیمو با عسل نیز توصیه می‌شود.

این متخصص طب سنتی همچنین مصرف بادام را توصیه کرد و گفت: بادام سرشار از ویتامین E است که به حذف لکه‌های قهوه ای پوست کمک می‌کند.مصرف آلوئه ورا نیز برای رفع لکه پوست و روشن کننده پوست موثر است.

حسینی ادامه داد: همچنین مصرف شیر نیز توصیه شده اما بهتر است قبل از استفاده از شیر، پوست با آب گرم شسته شود و برای اثرگذاری بیشتر، می‌توان شیر را با عصاره بابونه یا بومادران مخلوط کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه