سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر معرفی بنیاد کودک

خبر

معرفی بنیاد کودک

بنیاد کودک (Child Foundation) که در ایران به نام موسسه خیریه رفاه کودک رسماً به ثبت رسیده بیش از 17 سال است که حمایت مالی و معنوی از دانش آموزان مستعد و نیازمند ایرانی ، مبارزه اصولی با فقر و ناتوانی را با گسترش دانایی و دانش اندوزی آغاز نموده است . بنیاد کودک ایران عمیقاً اعتقاد دارد که ریشه کنی فقر در کشور تنها با برقراری امکانات تحصیل و کسب دانش ممکن است و در راه نیل به این هدف مقدس، دست تمامی ایرانیان میهن دوست را می فشارد. شایان ذکر است که این سازمان مردم نهاد در زمینه کمک به دانش آموزان نیازمند، مورد تائید سازمان ملل قرار گرفته و موفق به دریافت مقام مشورتی ویژه از کمیسیون اجتماعی و اقتصادی این سازمان (ECOSOC ) گردیده و گواهی استاندارد جهانی موسسات غیر دولتی را از موسسه بین المللی SGS سوئیس نیز اخذ نموده است. بنیاد کودک هم اینک با 14 شعبه فعال در ایران و بهره مندی از کمک مؤسسات خیریه همگام واقع در اقصی نقاط جهان، همچون امریکا، سوئیس، امارات متحده عربی، کانادا و آلمان بیش از 5517 دانش آموز مستعد و خانواده های نیازمند آنان را در مقاطع مختلف تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه تحت پوشش کمک های مستمر خویش قرار داده و از شمار قابل توجهی از دانش آموزان نابینا ، ناشنوا و بیماران سرطانی و کلیوی نیز با ارائه کمک های مختلف نیز حمایت کرده است.

 


نشانی دفتر مرکزی: تهران، خیابان خرمشهر، خیابان گلشن، کوچه گلزار، پلاک20
تلفن : 4-88502182
دورنگار: 88764771 
رایانامه:
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید">این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
تارنما: http://www.childf.com


شرح مختصری از موفقیتهای بنیاد
در آغاز تأسیسِ بنیادکودک، شاید مدیران و بنیان گذارانِ این نهاد خیریه، خود نمی پنداشتند که روزی فرا خواهد رسید که تعدادِ مددجویانِ تحت پوشش و دانش آموزان و دانشجویانی که از حمایت و همراهی بنیادکودک برخوردارند، از مرزهای 3 هزار و 4 هزار و بیش از آن نیز بگذرد، هر چند در نگاهی گسترده تر و با توجه به نیاز های بالقوۀ دیگر اعضای خانواده های محرومِ مددجویان به مساعدت ها ویاری های همیاران، شمارِ آنان که اکنون از کمک ها و پشتیبانی های بنیاد کودک - مستقیم وغیر مستقیم - بهره مند می شوند، از مرز 12 هزار نیز فراتر رفته است .
از طرف دیگر، با گذشتِ زمان و آشنایی هر چه بیشترِ جامعه با بنیاد کودک، به تعداد همیاران، به ویژه همیاران داخل کشور، روز به روز افزوده می گردد. در این راستا در حال حاضر ، تعداد فرزندان و مددجویانِ خانواده بزرگِ بنیادکودک در مقاطع تحصیلیِ مختلف- از ابتدایی تا دانشگاه- جمعاً 3950نفر می باشد که از این میان تا بحال نزدیک به 400مددجو از مقاطع مختلف تحصیلات دانشگاهی فارغ التحصیل شده و هم اکنون 719 نفر در واحدها و رشته های مختلف دانشگاهی ایران به تحصیل اشتغال دارند.

 

گواهی مجوز ملی
بنیاد کودک ایران به عنوان اولین مؤسسه خیریه ایرانی می باشد که موفق به دریافت مجوز ملی شده است.مجوز ملی فعالیت بنیاد کودک به شماره  71863/83 به تاریخ 30/05/1389 از سوی وزارت کشور صادر شده است.


پرداخت برخط برای کمک به موسسه خیریه بنیاد کودک

تکمیل فرم کفالت

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید