پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر همدلی مردم با معصومه کوچولو

خبر

همدلی مردم با معصومه کوچولو

قاسم بریسم پدر معصومه در فرودگاه اهواز گفت: باورم نمی شود به این سرعت مقدمات اعزام دخترم به بیمارستانی در تهران فراهم شده و می خواهم از همین طریق از کلیه مردم ایران که با دعا و کمک مالی خود مقدمات بهبودی دخترم را فراهم کردند تشکر کنم.

Air Jordan 1 Low OG Neutral Grey (2021) (W) - nike free run womens 5.0 - 100 - CZ0775 | Nina Leonard, Cardigan a manica lunga con fiocco sul retro , Sb-roscoffShops

بعد از انتشار گزارشی از وضع معصومه، دختری که هر روز شاهد جدا شدن پوست بدنش است، مردم استقبال فراوانی برای کمک به این دختر از خود نشان دادند.

به گزارش مهر، معصومه و خانواده اش در روستایی دور افتاده در شهرستان شوش زندگی می کردند که دسترسی چندانی به شهر نداشتند ولی وقتی این گزارش در مورد مشکلات جسمانی «معصومه بریسم» منتشر شد، ایرانیان از سراسر دنیا برای کمک مالی و تقبل هزینه های درمان و حتی اعزامش به خارج از کشور اعلام آمادگی کردند.

تماس‌ها با خبرنگار مهر که اقدام به تهیه گزارش کرده بود آنقدر بالا بود که امکان پاسخگوئی به همه تماسهای مردم از سراسر کشور مهیا نبود ولی کمکهای مردمی به خوبی به حساب «قاسم بریسم» پدر معصومه واریز شد به گونه ای که با هماهنگی خبرنگار مهر یکشنبه شب معصومه به همراه پدر و مادرش و یکی از افراد معتمد روستا با کمک یک فرد نیکوکار به نام آقای محمودی عازم تهران شدند تا در یکی از بیمارستانهای تخصصی تهران بستری شوند.

معصومه به همراه پدر و مادرش یکشنبه شب وارد فرودگاه اهواز شدند تا به تهران بروند. وقتی به همراه چند نفر از روزنامه نگاران استان برای دیدن آنها به فرودگاه رفته بودیم. معصومه در بغل مادرش بود ولی به محض اینکه وی را به زمین گذاشتند شروع به گریه کردن کرد زیرا هر نوع تماس با بدنش باعث درد شدید وی می شود.
 
هر چند پرواز آنها به جای ساعت 23 و 59 دقیقه یکشنبه با چهار ساعت تاخیر به سمت تهران انجام شد، ولی با کمکهای مردم سرانجام معصومه برای اولین بار قرار است به صورت جدی تحت معالجه قرار بگیرد و این امر بدون کمک مردم به هیچ وجه میسر نمی شد.
 
امروز قرار است معصومه در بیمارستانی در تهران بستری شود تا برای اولین بار به صورت جدی و اساسی مورد معاینه و آزمایش پزشکی قرار بگیرد و پزشکان متخصص آن بیمارستان در مورد بیماری وی نظر نهایی را بدهند.
 
به هر حال در این مدت مردم به شکلهای مختلف احساسات خود را در مورد این دختر نشان دادند و حتی بیش از 30 نفر از ایرانیان مقیم آمریکا و سایر کشورهای اروپایی در تماسهایی جداگانه برای اعزام معصومه به آن کشورها و تقبل هزینه های درمانیش اعلام آمادگی کردند.
 
برخی مردم هم به صورت پیامک اعلام کردند که برای شفای این دختر دعا می کنند که این هم برای معصومه موثر است زیرا درمان بیماری وی به شدت سخت است و به گفته پزشکان معالجه این دختر شش ساله زمان بر و هزینه بر است به همین دلیل هنوز به کمکهای مردمی برای درمان وی نیاز است.
 
شاید جالب ترین پیامک در این خصوص را یک هموطن با پیش شماره 0914 ارسال کرد که گفت: «من آدم گناهکاری هستم و پولی برای کمک ندارم اما می توانم برای شفای این دختر دعا کنم». یک هموطن کرد هم گفت که طلاهایش خانمش را البته با رضایت وی فروخته و برای کمک به حساب قاسم بریسم واریز کرده تا برای درمان دخترش مصرف کند.

قاسم بریسم پدر معصومه در فرودگاه اهواز گفت: باورم نمی شود به این سرعت مقدمات اعزام دخترم به بیمارستانی در تهران فراهم شده و می خواهم از همین طریق از کلیه مردم ایران که با دعا و کمک مالی خود مقدمات بهبودی دخترم را فراهم کردند تشکر کنم.

وی عنوان کرد: اولین بار است که سوار هواپیما می شوم ولی احساسم برای خوب شدن دخترم تمام استرس این سفر را از من گرفته است. از خبرگزاری مهر که این دختر را در یک روستای دور افتاده دید و مشکلاتش را برای تمام مردم ایران بازگو کرد تشکر می کنم.
 
مادر معصومه نیز گفت: از همه مردمی که با کمک های مالی خود امکان اعزام دخترم به روستا را فراهم کردند تشکر می کنم. باور کنید کل روستای دوسلق غرق در خوشحالی است چون می دانند من و دختر و خانواده ام چقدر زجر کشیده ایم. از مردم ایران انتظار دارم برای شفای دخترم دعا کنند تا به سرعت خوب شود.
 
حیات چنانی عنوان کرد: امیدوارم هیچ مادری زجری را بابت دخترم کشیده ام را نکشد و با دلی شکسته برای بهبود همه بیماران ایران و افراد که مثل ما به علت فقر قادر به معالج نیستند دعا می کنم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه