جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بارسا برد، مسی ۹۰ گله شد - ناپولی، شکست خورد

خبر

بارسا برد، مسی ۹۰ گله شد - ناپولی، شکست خورد

فرصت رسیدن به رتبه دوم جدول را از دست داد - ناپولی، شکست خورد

 به گزارش «تابناک»، ناپولی با باختی خانگی فرصت رسیدن به رتبه دوم جدول را از دست داد.

ابتدا مانولو گابیادینی در دقیقه 6 با بغل پا بولونیا را پیش انداخت. الساندرو گامبرینی در دقیقه 50 از فاصله‌ای بسیار نزدیک بازی را به تساوی کشاند.


ناپولی در دقیقه 70 پیش افتاد و ادینسون کاوانی با ضربه سر از نزدیکی محوطه شش قدم روی پاس لورنتزو اینسینی گل دوم تیمش را زد.


اما پاناتیونیس کانه در دقیقه 86 کار را مساوی کرد. او با شوت از میانه محوطه جریمه با پای راست توپ را به تور دروازه میزبان رساند.


سرانجام بولونیا در دقیقه 89 گل سوم را هم زد. دانیله پورتانووا با ضربه سر سانتر الساندرو دیامانتی را به گل تبدیل کرد.

 

بارسا برد، مسی ۹۰ گله شد

 تیم فوتبال بارسلونا با شکست دادن اتلتیکو مادرید، اختلافش با رئال مادرید را به 13 امتیاز رساند.
به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فوتبال بارسلونا در آخرین بازی هفته شانزدهم لالیگا به مصاف اتلتیكو مادرید رفت و توانست حریف را با نتیجه 4 بر یك شكست دهد. در این مسابقه مسی دو گل زد تا تعداد گل‌های خود در سال 2012 را به عدد 90 برساند.

در دیگر مسابقه این هفته، رئال مادرید به مصاف اسپانیول رفت و با این تیم به تساوی دو بر دو دست یافت. با این نتایج، بارسلونا 46 امتیازی شد و رئال مادرید با كسب 33 امتیاز، فاصله‌ای 13 امتیازی از رقیب خود گرفته كه جبران آن در ادامه فصل كاری بسیاری مشكل است.

 

تساوي تلخ رئال مادريد در سانتياگو برنابئو

تيم فوتبال رئال مادريد با تساوي براير مهمان خود اسپانيول اميدهاي بارسلونا براي افزايش فاصله خود در صدر جدول را بيشتر کرد.


 در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لاليگاي اسپانيا، والنسيا در ورزشگاه خانگي خود مستايا با گل دقيقه 83 الخاندرو دومينگز که از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد مغلوب رايووالکانو شد و به مکان يازدهم جدول رده‌بندي سقوط کرد.


در ديگر بازي حساس امشب نيز رئال مادريد نيز در سانتياگو برنابئو به مصاف اسپانيول رفت که در اين ديدار حريف کاتالاني با گل دقيقه 31 سرخيو گارسيا از ميزبان خود پيش افتاد اما در دقيقه 45 کريستيانو رونالدو در دقيقه 45 بازي را به تساوي کشاند.


در ابتداي نيمه دوم و در دقيقه 48 فابيو کوئنترائو رئال مادريد را 2 بر يک پيش انداخت اما در دقايق پاياني بازي خوان آلبين با گل دقيقه 88 خود اميدهاي رئال براي کاهش فاصله با بارسلونا را کمرنگ‌تر کرد.


در آخرين بازي امشب نيز از دقايقي ديگر بارسلونا در نيوکمپ در حساس‌ترين ديدار اين هفته ميزبان حريف قدرتمند خود اتلتيکو مادريد است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه