سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر رساله‌ در مناقب خداوندگار

خبر

رساله‌ در مناقب خداوندگار

رساله‌ سپهسالار یکی از سه کتابی است که به اندک فاصله پس از درگذشت مولانا، درباره‌ او نوشته شده است. دکتر محمدعلی موحد نویسنده این کتاب درباره این کتاب توضیح می دهد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | adidas jumpsuit womens wide jeans - H02579 - Buy now adidas Y - 3 Y - 3 YOHJI STAR

خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه میراث فرهنگی- سپهسالار در این رساله سیرت مولانا را در تحصیل و ریاضت و نماز و روزه و التزام به آداب شرع بیان می‌کند و آن‌گاه بر حالات و تجارب درونی و مقامات او در مراتب عرفانی چون عشق و وجد و سکر و استغراق و خوف و رجا می‌پردازد و سپس شمه‌ای از مذاق و مشرب مولانا باز می‌گوید و سرانجام می‌کوشد تا شیفتگی مولانا را به سماع و شعر، توجیه و تبیین کند.
 
به تازگی رساله‌ سپهسالار با عنوان «رساله در مناقب خداوندگار» با تصحیح و توضیح دکتر محمدعلی موحد و دکتر صمد موحد به همت نشر کارنامه منتشر شده است.
 
نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه سوم بهمن، ساعت 16:30 به نقد و بررسی این کتاب اختصاص دارد که با حضور دکتر محمدعلی موحد، دکتر صمد موحد، دکتر توفیق سبحانی و دکتر مریم حسینی در مرکز فرهنگی شهرکتاب، واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید