سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه برای پشتیبانی مالی از جشنواره ملی عکس شاهنامه فراخوان داد

رویدادهای فرهنگی

دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه برای پشتیبانی مالی از جشنواره ملی عکس شاهنامه فراخوان داد

جشنواره ملی عکس شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان: دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه برای پشتیبانی مالی از جشنواره ملی عکس شاهنامه فراخوان داد. دبیرخانه جشنواره ملی عکس شاهنامه در متنی که برای جذب پشتیبان مالی برای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره ملی عکس شاهنامه منتشر کرده است آمادگی خود برای همکاری با شرکتها، موسسات و افراد گوناگون برای پشتیبانی و مشارکت در جشنواره ملی عکس شاهنامه اعلام کرد . نخستین جشنواره ملی عکس شاهنامه با هدف پاسداشت شاهنامه شاهکار همیشه جاودان فردوسی هر دوسال یک بار از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان، هفته نامه امرداد و باشگاه نقالان برگزار می شود . دور نخست این جشنواره با پنجاه و هفت عکس برگزیده در تهران، آرامگاه فردوسی و دبی برگزار خواهد شد . آنچه در ادامه می آید متن رسمی دبیرخانه جشنواره ملی عکس شاهنامه برای جذب اسپانسر و پشتیبان مالی از این جشنواره ملی و مستقل است .

 

به نام خداوند جان و خرد

بدون شک شاهنامه کتابی بزرگ و اثر گذار برای ایرانیان و همه پارسی زبانان است . پاسدارای و نگاهبانی و ترویج از این اثر ارجمند بر عهده دوستداران فردوسی و شاهنامه و زبان پارسی در سراسر ایران و جهان است . جشنواره ملی عکس شاهنامه به عنوان جشنواره ای مردمی، مستقل با هدف ارج نهادن و پاسداشت جایگاه بلند حکیم سخن فردوسی و شاهکار بی مانندش شاهنامه، همچنین تأثیر جلوه‌های زیبای شاهنامه و نمود شاهنامه در در زندگی اقوام ایرانی در گستره ایران بزرگ فرهنگی هر دوسال یکبار برگزار می شود . این جشنواره برای نخستین بار به شاهنامه فردوسی و تاثیر و نمودهای آن از دریچه دوربین عکاسی می نگرد و در پی آن است که با ثبت تصاویری یگانه از جلوه های این کتاب ارزشمند در زندگی ایرانیان پرده بردارد . از آنجا که این جشنواره مستقل و از سوی بخش خصوصی برگزار می شود نیازمند تامین هزینه های گوناگون نمایشگاه و برگزاری باشکوهتر آن هستیم . برای هرچه باشکوه برگزار شدن این جشنواره و درخشش هرچه بیشتر و استمرار آن آمادگی خود را برای همکاری با شرکتها، موسسات و افراد گوناگون برای مشارکت و همکاری مالی اعلام میداریم .برای همکاری در زمینه پشتیبانی و اطلاع از شرایط و خدمات آن می توانید با شماره های دبیرخانه جشنواره  ۸۸۳۲۵۳۲۹۰ تا ۳۱و یا با دبیر جشنواره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ در پیوند باشید .

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه