چهارشنبه, 12ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش بسکتبال نوجوانان آسیا- تهران؛ تیم ایران برابر سوریه پیروز شد/ چین حریف روز یکشنبه شاگردان توفیق

ورزش

بسکتبال نوجوانان آسیا- تهران؛ تیم ایران برابر سوریه پیروز شد/ چین حریف روز یکشنبه شاگردان توفیق

تیم بسکتبال نوجوانان ایران دور دوم رقابتهای بسکتبال قهرمانی آسیا در تهران را با برتری مقابل سوریه آغاز کرد.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | Footwear NIKE - nike air zoom super bad ii white gold 41mm - Sneakers - DialadogwashShops - W Air Max 2090 CT190 700 Barely Volt/Black/Atomic Pink - Low shoes , Women's shoes

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز شنبه در تالار آزادی تهران ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم ایران برابر سوریه به میدان رفت. در این بازی شاگردان توفیق موفق شدند حریف خود را با حساب 61 بر 46 شکست دهند.

تیم ایران کوارتر نخست را با نتیجه 10 بر 12 به حریف خود واگذار کرد ولی در سه کوارتر بعدی به ترتیب با نتایج 18 بر 10، 20 بر 12 و 18 بر 12 برنده شد تا نخستین گام را در دور دوم این مسابقات محکم بردارد. تیم ایران عصر روز یکشنبه دیدار حساس خود برابر چین را برگزار می‌کند.

 

تیم ایران نتیجه را به کره‌جنوبی واگذار کرد
تیم بسکتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا به مصاف کره‌جنوبی، نایب قهرمان دوره قبل رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز پنجشنبه در تالار آزادی تهران ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم‌های ایران و کره‌جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی حساس تیم کشورمان نتیجه را 92 بر 78 به حریف قدرتمند خود واگذار کرد.

شاگردان توفیق در کوارتر اول این دیدار با حساب 20 بر 19 از حریف خود عقب افتادند اما در وقت دوم این مسابقه 23 بر 22 برنده شدند. تیم کره‌جنوبی در شروع کوارتر سوم این دیدار بسیار قدرتمند ظاهر شد و برتری 27 بر 16 را رقم زد. در کوارتر چهارم و پایانی بازی هم این تیم کره‌جنوبی بود که 23 بر 20 برنده شد و در نهایت این بازی را به سود خود پایان داد.

تیم ایران برای کسب رده دوم گروه B این مسابقات فردا به مصاف تیم تایلند می‌رود.

 

ایران مقابل مالزی به برتری رسید
تيم بسكتبال نوجوانان ايران دیدار نخست خود در سومين دوره مسابقات نوجوانان زير 16 سال آسيا را با پیروزی مقابل مالزي پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اين ديدار كه از گروه دوم اين رقابتها و در سالن بسكتبال ورزشگاه آزادی برگزار شد، ايران با نتيجه 104 بر 68 تيم مالزی را شکست داد.

نوجوانان ایران در كوارتر نخست 31 بر 16، در كوارتر دوم 26 بر 24 ، در كوارتر سوم 17 بر 14 و در كوارتر چهارم با نتيجه 30 بر 14 مقابل رقيب خود به برتری رسیدند.

در ديگر ديدار اين گروه تيم كره جنوبي مقابل تايلند پیروز شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه