شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ لیگ ایران بالاتر از لیگ ژاپن قرار گرفت/ حضور در رده سوم برترین‌های آسیا

ورزش

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ لیگ ایران بالاتر از لیگ ژاپن قرار گرفت/ حضور در رده سوم برترین‌های آسیا

سازمان لیگ برتر امروز اعلام کرد طی ارزشگذاری کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ ایران در رده سوم قرار دارد.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | nike kd 7 ext long tail black line for sale - 401 – Ietp - New Air Jordan 1 High OG OSB DIAN Blue Chill Sorrowful CD0463

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد ارزش گذاری لیگ‌های فوتبال آسیا تاکنون لیگ کره‌جنوبی در جایگاه نخست قرار دارد و لیگ عربستان و ایران در رده‌های دوم و سوم هستند و لیگ ژاپن هم چهارمین لیگ برتر قاره آسیاست.

روابط عمومی سازمان لیگ برتر با اعلام این خبر اضافه کرد، تعیین سهمیه‌ کشورها در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل 2015-2016 بر اساس عملکرد فنی باشگاه‌ها تا اکتبر 2014 خواهد بود ودر نوامبر 2015 سهمیه‌ کشورها در لیگ قهرمانان آسیا تعیین می‌شود.

اگر جدول لیگ‌ها تا آن زمان تغییر نکند به هر چهار کشور ایران، کره جنوبی، ژاپن و عربستان 3+1 سهمیه تعلق خواهد گرفت که بالاترین سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


هفته پنجم لیگ برتر انگلیس؛ تساوی چلسی مقابل من سیتی 10 نفره/ لمپارد از مورینیو انتقام گرفت

در ادامه هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال چلسی مقابل منچسترسیتی 10 نفره به تساوی دست یافت.به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان ژوزه مورینیو در خانه منچسترسیتی به تساوی یک بر یک دست یافتند. در این بازی که در نیمه اول آن چلسی بیشتر تحت فشار حملات منچسترسیتی بود دیه گو کاستا توانست با جنگ روانی که به راه انداخت باعث اخراج پابلو زابالتا شود.

در نیمه دوم و با اخراج زابالتا در دقیقه 66 روند بازی تغییر کرد و چلسی چندین بار روی دروازه منچسترسیتی خطرساز شد تا اینکه آندره شورله بازیکن جانشین در دقیقه 71 روی پاس تماشایی ادن آزار موفق شد چلسی را یک بر صفر پیش بیندازد.

در ادامه بازی فرانک لمپارد بازیکن فصل پیش چلسی که ژوزه مورینیو اعلام کرد دیگر نیازی به او ندارد برای منچسترسیتی به میدان آمد. لمپارد تنها 7 دقیقه بعد از حضورش در زمین موفق شد روی پاس جیمز میلنر دروازه تیم سابقش را باز کند و از مورینیو هم انتقام بگیرد.

بازی در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید تا امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

در بازی همزمان اورتون در حضور بیش از 37 هزار تماشاگر ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کریستال پالاس شد. در این بازی روملو لوکاکو (9) و لیتون بینز (83 پنالتی) برای اورتون و مایل یدیناک (30)، فریزر کمپبل (54) و یانیک بولازی (70) برای پالاس گل زدند.

جدول رده بندی
1- چلسی 13 امتیاز
2- ساوتهمپتون 10 امتیاز
3- استون ویلا 10 امتیاز
4- آرسنال 9 امتیاز
--------------------------------------
18- کوئینزپارک رنجرز 4 امتیاز
19- برنلی 3 امتیاز
20- نیوکاسل 3 امتیاز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد دوباره تحقیر شد/ شیاطین سرخ بازی 3 بر یک برده را باختند
تیم فوتبال منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود در رقابتهای لیگ برتر انگلیس این بار بازی برده را به تیم تازه وارد لسترسیتی واگذار کرد.به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان لوئیس فان خال در حضور بیش از 31 هزار تماشاگر ورزشگاه کینگ پاور شهر لستر مقابل میزبان خود در حالی که با نتیجه 3 بر یک پیش بودند در نهایت با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شدند.

در این بازی ابتدا رابین فان پرسی (13) و آنخل دی ماریا (16) منچستریونایتد را 2 بر صفر پیش انداختند اما لئوناردو اولوآ در دقیقه 17 برای لستر گل زد تا اختلاف به یک گل برسد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 57 آندر هررا گل سوم را برای منچستریونایتد به ثمر رساند و نتیجه را سه بر یک کرد. از اینجا به بعد بازگشت به بازی لستر شروع شد، دیوید ناگنت در دقیقه 62 گل دوم لستر را به ثمر رساند و بازی را 3 بر 2 کرد.

دو دقیقه بعد استبان کامبیاسو بازیکن آرژانتینی و پیشین اینتر نتیجه را 3 بر 3 به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 79 جیمی واردی گل چهارم را برای لستر به ثمر رساند. در دقیقه 83 هم لئوناردو الوآ گل پنجم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 5 بر 3 به سود لستر به پایان برسد.

در دیگر بازی همزمان هم تاتنهام در خانه خود با تک گل جیمز موریسون مقابل وست بروم شکست خورد.

در ادامه بازی های این هفته امشب دو دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

* اورتون - کریستال پالاس

* منچسترسیتی - چلسی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


هفته چهارم بوندسلیگا؛ پیروزی پر گل ولفسبورگ مقابل لورکوزن/ گلادباخ مقابل کلن متوقف شد
هفته چهارم رقابتهای بوندسلیگا یکشنبه شب با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که طی آن یک دیدار با پیروزی ولفسبورگ به پایان رسید و دیدار دیگر به تساوی انجامید.به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ولفسبورگ در خانه خود موفق شد میهمان خود بایرلورکوزن را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. در این بازی لورکوزن با اخراج جیولیو دوناتی از دقیقه 7 ده نفره به بازی ادامه می داد.

ریکاردو رودریگز (8 پنالتی، 63)، ویرینیا (45) و آرون هانت (63) برای ولفسبورگ و یوسیپ درمیچ (29) برای بایرکورکوزن گل زدند.

در دیگر بازی مونشن گلادباخ در خانه کلن تن به تساوی بدون گل داد.

جدول رده بندی:
1- پادربرن 8 امتیاز
2- ماینتس 8 امتیاز
3- هوفنهایم 8 امتیاز
4- بایرن مونیخ 8 امتیاز
------------------------------------
16- شالکه 2 امتیاز
17- هامبورگ 2 امتیاز
18- اشتوتگارت یک امتیاز

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


هفته سوم سری آ ایتالیا؛ پیروزی رم مقابل کالیاری/ شکست ناپولی مقابل اودینزه
در ادامه هفته سوم رقابتهای سری آ ایتالیا عصر یکشنبه 6 دیدار برگزار شد که طی آن تیم های پارما، جنوا، رم، فیورنتینا و اودینزه مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رم با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل کالیاری به صدر جدول سری آ صعود کرد. در این دیدار ماتیا دسترو (10) و الساندرو فلورنزی (13) برای رم گل زدند.

در دیگر بازی مهم ناپولی در خانه اودینزه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. تک گل این بازی را دانیلو روی پاس آنتونیو دی ناتاله در دقیقه 71 به ثمر رساند.

نتایج بقیه دیدارهای عصر یکشنبه سری آ ایتالیا به شرح زیر است:

* کیه وو 2 - پارما 3

* جنوا یک - لاتزیو صفر

* رم 2 - کالیاری صفر

* ساسولو صفر - سمپدوریا صفر

* آتالانتا صفر - فیورنتینا یک

* اودینزه یک - ناپولی صفر

در ادامه این رقابتها یکشنبه شب دو دیدار دیگر برگزار می شود که طی اینتر به مصاف پالرمو می رود و تورینو میزبان هلاس ورونا است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


هفته پنجم دسته دوم فوتبال اسپانیا؛ پیروزی نادر اوساسونا مقابل مایورکا/ نکونام 41 دقیقه بازی کرد
تیم فوتبال اوساسونا در دیدار با رئال مایورکا به یک پیروزی روحیه بخش و پرگل دست پیدا کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال اوساسونا امروز یکشنبه در هفته پنجم رقابتهای دسته دوم فوتبال اسپانیا با نتیجه 6 بر 4 در ورزشگاه خانگی "ال سادار" به پیروزی رسید.

جواد نکونام در دقیقه 59 این دیدار وارد میدان شد اما کریم انصاریفرد در ترکیب 18 نفره تیم قرار نداشت.

مایورکا ابتدا با گل دقیقه 22 "مارکو آسنسیو" از میزبان پیش افتاد. "دو لاس کوئواس" در دقیقه 40، بازی را به تساوی کشید.

"مارکو سپوویچ" دو بار در دقایق 53 و 54 گلزنی کرد تا مایورکا در آستانه یک پیروزی خارج از خانه قرار بگیرد. اما پس از آن توپخانه اوساسونا به کار افتاد و پنج بار توسط "رائول لوئه" (58)، "روبرتو تورس مورالس"(61 و 79)، "نینو" (75) و "خاویر فلانو" (85) به گل رسید. "آبدون پراتس" در دقیقه 88 یکی از گل های مایورگا را جبران کرد.

اوساسونا با این پیروزی هشت امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه