شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مسابقات والیبال ساحلی روستایی و عشایری در مریوان آغاز شد

ورزش

مسابقات والیبال ساحلی روستایی و عشایری در مریوان آغاز شد

خبرگزاری مهر‌: اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی روستایی و عشایری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مریوان آغاز شد.

LTB - JuzsportsShops | Gucci x The North Face Release Information - FitforhealthShops - crampon adidas sans lacet pas cher black and blue

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات والیبال ساحلی با شرکت 18 تیم از روستاها و عشایر شهرستان مریوان از 10 تیر ماه سال جاری در دریاچه زریوار آغاز شده است و تا 16 تیر ماه سال جاری ادامه دارد.

حامد جولایی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات مبازره با مواد مخدر و روی آوردن جوانان به ورزش است و برای اولین بار است این گونه مسابقات در شهرستان مریوان برگزار می شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: قرار است مسابقات والیبال ساحلی همه ساله در هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان بیان کرد: این مسابقات توسط اداره ورزش و جوانان و با همکاری هیئت روستایی و عشایری، هیئت والیبال و شهرداری مریوان در این شهر برگزار می شود.

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

جولایی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش پیاده روی با حضور ورزشکاران ژیمناستیک کار و کاراته کار به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

وی ادامه داد: در این همایش بیش از 500 ورزشکار ژیمناستیک کار و کاراته کار حضور دارند و پلاکاردهایی با شعارهای ورزش دشمن اعتیاد و با ورزش کردن به جنگ اعتیاد برویم در دست دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مریوان افزود: این همایش قرار است از فلکه بابارشید آغاز و از میدان های سرباز، شبرنگ و چهار راه بایوه عبور کند.

وی در پایان اظهار داشت: این دومین بار است چنین همایشی در هفته مبارزه با مواد مخدر توسط این ورزشکاران و با همت اداره ورزش و جوانان و اداره بهزیستی شهرستان مریوان برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه