جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش افتخارات یزدانی در لندن تکمیل می‌شود

ورزش

افتخارات یزدانی در لندن تکمیل می‌شود

مربی مازنی تیم ملی کشتی که تاکنون قهرمانان بزرگ و عنوانداری را به این رشته معرفی کرده است، رضا یزدانی را یکی از آماده‌ترین مردان المپیکی می‌داند که باید ویترین افتخاراتش را در المپیک لندن تکمیل کند.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

محمود اسماعیل‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: تمامی آزادکاران المپیکی در آمادگی جسمی و روحی ایده‌آلی قرار دارند، چراکه ماه‌هاست زیر نظر رسول خادم و مربیان تیم ملی به تمرینات مختلف آماده سازی مشغول هستند و با تمام وجود برای کسب موفقیت در المپیک لندن تلاش می‌کنند.


وی در خصوص وضعیت بهترین و سرشناس‌ترین شاگردش در اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: رضا یزدانی بارها ثابت کرده که می‌تواند در شرایط و فضای مناسب، بهترین نتایج را کسب کند. او قهرمان وزن 96 کیلوگرم جهان است و سال‌هاست که به عنوان یکی از مدعیان اصلی این وزن در میادین مختلف عرض اندام می‌کند. او این بار میدان بزرگ و سرنوشت سازی را پیش رو دارد که می‌تواند با درخشش همیشگی خود ویترین افتخاراتش را تکمیل کند.


این مربی سرشناس و سازنده مازنی ادامه داد: یزدانی بعد از قهرمانی در رقابت‌های جهانی 2011 استانبول نشان داد که استحقاق و لیاقت بیش از اینها را دارد و به واقع در همان میدان برای تمامی حریفان جهانی خود خط و نشان کشید. او از نظر وزنی نیز وضعیت ایده‌آلی برای حضور در جمع مدعیان 96 کیلوگرم المپیک دارد و بدون مشکل اضافه وزن و کاهش آن می‌تواند به راحتی روی تشک برود.


اسماعیل‌پور به تمرینات نهایی ملی پوشان نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون آخرین اردوی آماده سازی را در خانه کشتی پشن سر می‌گذاریم که بیشتر به تمرینات مرور فن، کارهای تاکتیکی و تکنیکی و همچنین آنالیز دقیق نقاط ضعف و قوت حریفان اختصاص دارد.


وی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که "چرا در جمع اعضای کادر فنی اعزامی به المپیک لندن حضور ندارد؟"، گفت: علاقه‌ای به وارد شدن به مسایل حاشیه‌ای و اظهار نظر در این خصوص ندارم و ترجیح می‌دهم به جای اظهار گلایه و شکایت، برای ملی پوشان کشتی کشورمان آرزوی موفقیت کنم.


نکته جالب توجه اینکه علاوه بر رضا یزدانی که دوبنده وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد را در المپیک بر تن دارد، "مسعود" فرزند محمود اسماعیل‌پور نیز به عنوان ملی پوش وزن 60 کیلوگرم کشورمان راهی المپیک خواهد شد اما با کمال تعجب، نام این مربی سازنده در فهرست مربیان اعزامی به لندن قرار ندارد!

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه