جمعه, 14ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مرحله نهایی پینگ پنگ تورهای جهانی در چین: عالمیان نایب قهرمان جهانی شد

ورزش

مرحله نهایی پینگ پنگ تورهای جهانی در چین: عالمیان نایب قهرمان جهانی شد

نوشاد عالمیان که توانسته بود به مرحله پایانی فینال تورهای پینگ‌پنگ جهان در بخش زیر 21 سال راه یابد، مقابل پاتریک فرانزیسکا از آلمان با نتیجه‌ چهار بر یک شکست خورد و دوم شد. در این دوره از رقابت‌ها رتبه‌های اول تا سوم رنکینگ جهانی زیر 21 سال که پینگ‌پنگ بازانی از چین بودند، حضور نداشتند. البته این اولین بار است که یک پینگ‌پنگ باز ایرانی به مرحله فینال این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Nike Air VaporMax for Men & Women - nike free tr fit squiggle shoes - IetpShops - Buy Online

نوشاد عالمیان با قبول شکست مجدد مقابل پاتریک فرانزیسکا به مقام دوم مسابقات پینگ پنگ تورهای جهانی قناعت کرد.

به گزارش «تابناک»، عالمیان نماینده ایران در مرحله نهایی مسابقه های پینگ پنگ تورهای جهانی در چین، در رده سنی امید (زیر 21 سال) با قبول شکست مقابل حریفی از آلمان، نایب قهرمان این رقابت ها شد.

 نوشاد عالمیان بعدازظهر دیروز در دیدار نهایی این مسابقه ها که در شهر هانگ ژو چین برگزار شد، با نتیجه 4 بر یک و امتیازهای (11 بر 4، 14 بر 12، 9 بر 11، 11 بر 5 و 11 بر 6) مغلوب پاتریک فرانزیسکا از آلمان شد و از رسیدن به مقام قهرمانی بازماند.

عالمیان در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها موفق شده بود با نتیجه 4 بر 2 جونگ یونگ سیک از کره جنوبی را شکست دهد و به دیدار نهایی صعود کند.

پاتریک فرانزیسکا نیز با برتری 4 بر صفر مقابل ماتسو مورا از ژاپن در مرحله نیمه نهایی، حریف نوشاد عالمیان در دیدار نهایی شده بود.

گفتنی ست در مرحله گروهی هم پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران مقابل این حریف آلمانی با نتیجه‌ سه بر چهار، شکست خورده بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید