پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی میراث معنوی در چهارمین سالگرد ثبت در یونسکو: «آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای» بین‌المللی خواهد شد

در چهارمین سالگرد ثبت در یونسکو: «آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای» بین‌المللی خواهد شد

سند ثبت آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ایران در سازمان یونسکو
سند ثبت آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ایران در سازمان یونسکو

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد فردوسی، بنیاد فردوسی با همکاری فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای ایران به میزبانی کتابخانه و موزه ملی ملک «نشست تخصصی چگونگی بین‌المللی کردن آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ایران» را در تاریخ 25 آبان ماه 1393 از ساعت 14 برگزار می‌نماید.

گفتنی است که این نشست در تالار کتابخانه و موزه ملی ملک با حضور کارشناسان، خبرگان و مدیران حوزه های فرهنگی و ورزشی کشور و برخی از مقام های ارشد یونسکو و کشورهای خارجی در چهارمین سالگرد ثبت جهانی آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای ایران در فهرست میراث معنوی یونسکو برگزار می شود.

شایان ذکر است که آیین‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به کوشش فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای ایران در تاریخ  25 آبان  1389 برابر با 16 نوامبر 2010 در فهرست میراث معنوی یونسکو به ثبت جهانی رسیده است.

خاطر نشان می‌شود که علاقمندان می‌توانند در نشست یاد شده به نشانی تهران، میدان امام خمینی، ابتدای خیابان امام خمینی، خیابان ملل متحد، کنار وزارت امور خارجه، موزه ملی ملک حضور به هم رسانند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید