جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی میراث معنوی نمایش شکوه «نگاره‏های بسم‌الله الرحمن الرحیم» در موزه رضا عباسی

نمایش شکوه «نگاره‏های بسم‌الله الرحمن الرحیم» در موزه رضا عباسی

به نقل از میراث آریا:«محمود منقبتی» با «نگاره‏های بسم‌الله الرحمن الرحیم» از 17 تا 22 تیر ماه به موزه رضا عباسی می‏آید.

به گزارش میراث آریا (chtn)، مدیر موزه رضا عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایشگاهی از آثار خوشنویسی «محمود منقبتی» فارغ‏التحصیل رشته گرافیک دانشگاه شهید رجایی تهران و فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران از 17 تا 22 تیر ماه جاری در موزه رضا عباسی.برگزار می‏شود.

«شهرام حیدرآبادیان» ادامه داد: این نمایشگاه 40 تابلو خوشنویسی از نگاره‏های بسم‌الله الرحمن الرحیم را در سالن نمایشگاه موزه رضا عباسی به نمایش گذاشته است.

«محمود منقبتی» متولد 1349 در الیگودرز است.اومنتخب سومین جشنواره بین‏المللی هنرهای تجسمی فجر در 1389 است و نفر برگزیده جشنواره کاتبان وحی سال 1389 نیز به شمار می‏رود که سال 1389 در شیراز برگزار شد.

موزه رضا عباسی درخیابان شریعتی. نرسیده به پل سید‌خندان. پلاک 892. قرار گرفته و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‏توانند با شماره تلفن : 88535135 تماس بگیرند.

موزه رضا عباسی در 25 شهریور 1356 گشایش یافته و یک‌سال بعد با پیروزی انقلاب اسلامی تعطیل شد، بعد از سه دوره بازگشایی، مجدد در 16 بهمن 1378 با تغییرات عمده و چیدمان جدید آغاز به کار کرد.

این موزه به یاد نقاش مشهور دوره صفوی «رضا عباسی» نام‌گذاری شد ه و آثار هنری دوره پیش از تاریخ تا قرن سیزده هجری را درخود جای داده است. این آثار در تالارهای پیش از اسلام، هنرهای اسلامی، نگارگری و خوشنویسی به نمایش گذاشته شده‌اند.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | nike air terra kimbia blue book list series UK: Sneaker Releases, Style Guides & Beauty News

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه