سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت

زیست بوم

هوای تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت

مرکز هماهنگی و اطلاع‌رسانی آلودگی هوا با اعلام شرایط ناسالم برای تهران در حال حاضر،‌ از بیماران قلبی-ریوی و کودکان خواست، از فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | air max 97 black undefeated , Kids Air Jordan — Rebel Engagement

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، براساس اطلاعات ارائه شده از سوی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت آلاینده‌های ذرات معلق کمتر از 10 میکرون و ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون نسبت به روز گذشته در همین ساعت (11 صبح) افزوده شده است.

همچنین از میزان غلظت آلاینده‌های منواکسیدکربن، ازن و دی‌اکسید گوگرد کاسته شده است؛ به این ترتیب میانگین غلظت آلاینده‌های معلق کمتر از 2.5 میکرون فراتر از حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

به دلیل اینکه شاخص کیفیت هوا برای آلاینده دی‌اکسید نیتروژن عدد بالای 200 را در نظر گرفته است در تحلیل و پیش‌بینی، ایستگاه‌هایی که مقدار اطلاعات آن کمتر از 200 است منظور نمی‌شود.

همچنین گزارش هواشناسی و پیش‌بینی‌ها، حاکی از آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر، افزایش ابر در بعضی ساعات و رگبار و رعد و برق و وزش باد است و به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم باقی بماند.

در این شرایط توصیه می‌شود افرا مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی و کودکان از فعالیت‌های طولانی مدت و سنگین در فضای باز اجتناب کنند و دیگر افراد هم فعالیت‌های طولانی و سنگین خود در فضای باز را کاهش دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه