جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها انجمن‌ها برگزاری نمایشگاه عکس کودکانهٔ جنگ

انجمن‌ها

برگزاری نمایشگاه عکس کودکانهٔ جنگ

مراسم بازگشایی نمایشگاه عکس کودکانهٔ جنگ (روایتی از زندگی کودکان بازمانده از فاجعه داعش) از آثار فرزاد حسن میرزایی، در روز شنبه 9 اسفندماه 1393 از ساعت 19 در نگارخانه غربی برج میلاد برگزار شد. گروه فرزندان ایران زمین با هدف حمایت از کودکان جنگ‌زده عراقی و سوری این نمایشگاه را دایر کرده است.

991 - CN9671 - Blauw - Nike Air Max 1 By You Custom herenschoen - nike air max lays blue cheese commercial actor | FitforhealthShops - Custom Air Force 1 - Sneaker selbst gestalten - nike air huarache ultra size guide

 

مراسم بازگشایی نمایشگاه عکس کودکانهٔ جنگ (روایتی از زندگی کودکان بازمانده از فاجعه داعش) از آثار فرزاد حسن میرزایی، در روز شنبه 9 اسفندماه 1393 از ساعت 19 در نگارخانه غربی برج میلاد برگزار شد. گروه فرزندان ایران زمین با هدف حمایت از کودکان جنگ‌زده عراقی و سوری این نمایشگاه را دایر کرده است. فروش آثار در این نمایشگاه به نفع کودکان آوارهٔ اردوگاه‌ها خواهد بود.

برنامه با سخنان مجری خوش کلام ، آقای حمید نوروزی که با درایت کامل محیطی گرم و صمیمانه برای حضار و مهمانان آفریدند، آغاز گشت.

سپس، آقای فرزاد حسن میرزایی (کارگردان تئاتر و سینما)، ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به مهمانان از سوی کودکان اردوگاه آوارگان، از انگیزه های خود در عکاسی مستند کودکان جنگ زده سخن گفتند. ایشان ابراز داشتند که دلیل آنکه عکس های ایشان به جای سیاه و تار بودن، مالامال از زندگی و نور می باشد، این است که انسان را لایق ستایش می دانند، نه لایق ترحم. وی در خاتمه ی کلام از خانم متین نعمت خواه (مدیر نمایشگاه)، آقای بیژن راد (دبیر بنیاد فرزندان ایران زمین) تشکر و قدردانی نمود.

پس از ایشان آقای عبدالله سهرابی، نماینده ششم مجلس مریوان سخن گفتند.

سپس یک فیلم سه دقیقه ای از مصائب و فجایای جنگ عراق و سوریه نمایش داده شد و در ادامه، گروه موسیقی ( شنو ) متشکل از خواننده ی خوش صدا ، آقای ﺭﺍﻓﻊ ﺳﺮﺭﻭﺕ و نیز با نوازندگی ساز توسط فرهاد سلیمانی نواهایی را اجرا نمودند.
پس از اجرای موسیقی، آقای بیژن راد، دبیر بنیاد فرزندان ایران زمین، سخنران بعدی بود. بیژن راد از همگی مردم خواست که شعر زیبای سعدی را با عمق جان بخوانند ( بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند ). ایشان همچنین با بالا آوردن نمادین یک شاهنامه فردوسی، از جوانان هم نسل خود درخواست نمود که برای بازیابی هویت ملی ایرانی ، شاهنامه بخوانند...
از جمله مهمانان ویژه این برنامه علی اکبر پدرام ، آرش سروری ، حمید رضا یزدانی ، استاد التجا، احمد نصیرپور، مهناز رکنی ، دکتر مهرداد مسیحا ، پرسنل محترم بیمارستان فوق تخصصی مفید و... بودند.
همچنین چند قطعه تمبر یادمان ( راه شاهنامه ) توسط استاد اکبر پدرام ( نخستین دونده را شاهنامه) برای یاری رسانی به کودکان جنگ زنده، پیشکش شد.

این نمایشگاه از ۹ تا ۱۵ اسفند ماه 1393 در نگارخانه غربی برج میلاد تهران دایر است و علاقمندان می توانند برای بازدید رایگان از این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 به نگارخانه غربی برج میلاد مراجعه نمایند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید