جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر «سرزمين من» در برابر سرزمين ما - نقد «سرزمين من» در دوهفته نامه امرداد شمارۀ ٢٩٥ چاپ مي‌شود

خبر

«سرزمين من» در برابر سرزمين ما - نقد «سرزمين من» در دوهفته نامه امرداد شمارۀ ٢٩٥ چاپ مي‌شود

 ماهنامۀ «سرزمين من» در شمارۀ ٤٧ كه امرداد‌ماه چاپ كرده است، در نوشتارهاي پرايراد و نادرستي آريايي بودن ايرانيان را به‌زير پرسش برد. «سرزمين من» در چند نوشته‌، با عنوان‌هايي مانند «آيا ايرانيان آريايي هستند؟» يا «آرياييان از كجا آمده‌اند؟» تلاش كرده است تا منكر آريايي بودن آريايي بودن آرياييان شود.

«امرداد» در شماره ٢٩٥ به نقد نوشتارهاي اين شمارۀ «سرزمين من» پرداخته است. شماره ٢٩٥ امرداد شنبه ٢ شهريورماه در دسترس خوانندگان خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها   

0 #1 Guest 1392-06-02 05:43
با درود عبارات واضح نیست اما اگر منظور آن است که ایرانیان آریایی نیستند یا هستند این در کتاب جغرافیایی کهن با تکیه بر تعریف قاره ها بر مبنای متون کهن بدست آمده و ما آنرا با دیاگرام تابش خورشید ثابت کردیم با اثبات قضیه قاره ایرانشهر کهن اکنون میتوان مطمئن بود که چنین سرزمینی (ایرانویج و خونیرس ) بر مینای اوستا وجود داشته و روزگاری ار آنجا مهاجرینی با سرد شدن منطقه پراکنده شدند و به نقاط مختلف جهان خصوصا" ایران فعلی مهاجرت کردند سرزمین امروز ایران در متون کهن ما فردفش ( واقع در نیمروز ) نام داشته نه ایران! که البته ساکنینی هم داشته که بعدها مهاجرین هم به آن افزوده شدند ایران واقعی یا "سرزمین خرد" در حدود دوازده هزار سال پیش با سونامی بسیار قوی به زیر اقیانوس پوییدیگ (اکنون منجمد شمالی فرو رفته) است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه