پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر انتشار «به یاد من باش» با صدای سالار عقیلی

خبر

انتشار «به یاد من باش» با صدای سالار عقیلی

آلبوم «به یاد من باش» واپسین اثر پیمان خازنی به خوانندگی سالار عقیلی و کلام علی غضنفری منتشر شد.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | Asics Gel-Lyte XXX Shoe Palace Japan - 1201A209-400

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این اثر که بر مبنای موسیقی ارکسترال و با نگاهی به ساختار موسیقی ملی تالیف شده است،پنج تصنیف با عنوان‌های «به یاد من باش»،«خیال خوش»،«نگاهی منتظر»، «در نهانخانه دل»،«بی باده» و یک ساز و آواز در دستگاه همایون بر روی غزلی از سعدی گنجانده شده است.

پیمان خازنی در یادداشتی به عنوان مقدمه اثر این چنین تقریر کرده است: «به یاد من باش ترجیع‌بند انسان خاموش امروز است که در دست فراموشی رو به تنهایی است.

"به یاد من باش" مرثیه‌ای است در رثای آن که بود و دیگر نیست و سال‌هاست که یادی از چیزی با من نیست. خاطره انگيز "به یاد من باش" داستان عشق است و مراجعه. قصه اندوه تنهایان و غصه‌هاشان. این دور با هم یکبار دیگر به سمت بی‌سوی خاطراتمان می‌رویم و با هم زمزمه می کنیم "به یاد من باش". »

در این اثر همایون رحیمیان، رضا عالمی، میثم مروستی،عماد رضا نکویی،پدرام فریوسفی پویا خوش آهنگ،لعیا اعتمادی،میلاد عالمی،سهراب برهمندی،کریم قربانی،آتنا اشتیاقی،داوود منادی،مهرداد عالمی،علیرضا خورشید فر، سینا ذکایی،آرمین قیطاسی،پیام سوری،احسان خازنی ،رابعه زند،الناز اعلائی،سینا اعلم،میرامیر میری،شایان یزدی‌زاده،امیر حاجی‌نیا، و پیمان خازنی به نوازندگی پرداخته‌اند.

در این اثر که ضبط آن چهار سال به طول انجامیده است،پیمان خازنی با نگرشی نو به مقوله جواب آواز فضاهایی تازه را تجربه کرده است و با ترکیب تار و قانون به این امر پرداخته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه