پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آلبوم تازه علیرضا افتخاری منتشر شد

خبر

آلبوم تازه علیرضا افتخاری منتشر شد

علیرضا افتخاری که سال گذشته پرکارترین خواننده ایران بود؛ اولین آلبوم 91 خود را باعنوان«جام مصفا» منتشر کرد.

LTB - JuzsportsShops | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

علیرضا افتخاری که به نظر می‌رسد در سال جدید نیز قصد دارد همچنان پرکارترین خواننده ایران باشد؛ اولین آلبوم 91 خود را عنوان«جام مصفا» منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، در این آلبوم علیرضا افتخاری علاوه بر خوانندگی دست به آهنگسازی 3 قطعه نیز زده است؛ این در حالی است که آهنگسازی 4 قطعه دیگر این آلبوم از محسن حسینی و یک قطعه دیگر نیز از آثار حبیب الله بدیعی است.

«جام مصفا» که حدود یک سال و نیم قبل پروسه تولید آن به سفارش مرکز موسیقی صدا و سیما آغاز شده بود در آغازین روزهای بهار 91 از سوی شرکت صوتی و تصویری سروش راهی بازار شده است تا همچنان نام علی رضا افتخاری به عنوان پرکارترین خواننده سال های اخیر کشورمان مطرح باشد.

هر 8 قطعه این آلبوم در قالب تصنیف و با ارکستر ایرانی ضبط شده و افتخاری به ملودی پردازی برای قطعات«خیال انگیز»، «خانه برانداز» و «جام مصفا» پرداخته است. قطعه«گل خنده» نیز از ساخته‌های زنده یاد حبیب الله بدیعی در«جام مصفا» گنجانده شده است.

چهار قطعه دیگر این اثر با عنوان‌های«باغ رویا»، «خیالستان مستان»، «اشک» و «کام هزارساله» نیز توسط محسن حسینی آهنگسازی شده است. محسن حسینی همچنین تنظیم تمام قطعات این آلبوم را برعهده داشته است.

اشعار تصانیف این آلبوم نیز از سروده های رهی معیری، اسماعیل نواب صفا، بیژن ارژن، نصرالله مردانی و امیر خسرو دهلوی انتخاب شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه