شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بازگشت پیشکوست موسیقی (حسین خواجه‌امیری - ایرج) به صحنه اجرا

خبر

بازگشت پیشکوست موسیقی (حسین خواجه‌امیری - ایرج) به صحنه اجرا

حسین خواجه‌امیری (ایرج) از خوانندگان قدیمی که سه دهه گذشته حضوری روی صحنه نداشته است دوباره به صحنه بازمی‌گردد.

nike flex contact boys shoes gray - Nike Air Force 1 Shadow Cashmere/Pale Coral - Pure Violet CI0919 - 700 | Sneakers Nike Shoes

به گزارش ایران، او طی سه دهه گذشته کمتر در محافل ظاهر می‌شد و بیشتر وقتش را صرف آموزش به فرزندش (احسان خواجه‌امیری) و شاگردانش کرد.

شهریور ماه امسال برای این خواننده مراسم بزرگداشتی با عنوان صدای ماندگار برگزار شد. استاد محمدرضا شجریان درباره حسین خواجه‌امیری در این مراسم گفت: «آن موقع که دبیرستان می‌رفتیم ایشان در اوج خوانندگی بود صدای ایرج متر و معیاری در آوازخوانی بود. صافی،‌ صلابت،‌ قدرت،‌ پاکی و آن چهچه‌های مردانه که زده و می‌زند بیانگر این است که چه کرده تا متر و معیار شده است.»

اردیبهشت سال گذشته هم آلبوم قصه زندگی با صدای حسین خواجه‌امیری روانه بازار شد.
بنا بر این گزارش، ایرج گروه عقیق را در جدید‌ترین اجرایشان همراهی خواهد کرد. کنسرت گروه موسیقی تلفیقی «عقیق» به سرپرستی بهنام خدارحمی، خوانندگی کامران صفاری‌فر و همراهی حسین خواجه‌امیری هشتم اسفند ماه در دو سانس 18 تا 20 و 20:30 تا 22:30 در تالار اندیشه حوزه هنری شهر تهران روی صحنه می‌رود.

در این کنسرت محمود رحمانی‌پور (عود)، بهروز قونسولی (قانون)، سعید رودباری (تنبک)، بهنام خدارحمی (پیانو)، فرشید فرهمند حسن‌زاده (ویلن)، فرزاد قیصری‌پور (درام) و حمید‌پور اسدالله‌خان (تار) به عنوان اعضای گروه موسیقی «عقیق» در کنار کامران صفاری‌فر (خواننده) خواهند نواخت. صفاری‌فر از شاگردان ایرج است و آلبوم گل عشق را در کارنامه دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه