جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پرستویی: 5 سین از 7سین کم است

خبر

پرستویی: 5 سین از 7سین کم است

پرویز پرستویی با بیان اینکه در آستانه سال نو باید خوشحال باشیم اما 5 سین از 7 سین سفره ما کم است، گفت : برای ارائه درخواست آزادی سربازان گروگان گرفته شده ایرانی از سازمان ملل نیازمند یک میلیون امضا هستیم اما تا کنون تنها 200 هزار امضا جمع آوری شده است .

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | nike roshe jacquard print shoes , Kids Air Jordan — IetpShops

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در جریان گروگانگیری 5 تن از سربازان جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار مهر گفت: گاهی اوقات جریانها عمومی در جامعه پیش می آید که همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا آن جریان را به خیر و سلامت بگذرانیم Tهزاران سال است که در آستانه سال جدید می گویم که باید سال کهنه را کنار بگذاریم و سال نو را با خوشحالی آغاز کنیم اما امسال 5 سین که همان سربازان گروگان گرفته شده کشورمان است از سفره 7 سین ما کم شده است.

وی ادامه داد: باید کاری کرد تا فرزندان سرزمینمان را به دامن خانواده هایشان باز گردانیم. مردم ما گاهی در جریانهایی خواسته یا ناخواسته حضور پیدا می کنند متاسفانه امسال و در آغاز سال نو 5 نفر از جمعیت 75 میلیون کشورمان کم شده اند که ما باید از آنها حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه این 5 سرباز متعلق به تمام خانواده های ایرانی هستند، توضیح داد: ما نیازمند یک میلیون رای هستیم تا بتوانیم بیانیه درخواست آزادی 5 سرباز را به سازمان ملل ارائه کنیم. هر چند با همکاری عادل فردوسی پور و برنامه 90 از تمام مردم ایران در سراسر دنیا خواستیم که به آزادی این 5 سرباز رای بدهند اما در کل اروپا، آمریکا، آسیا و ایران نزدیک 200 هزار نفر رای دادند این در حالی است که در یک ساعت برای حمایت از تیمهای قرمز یا آبی سه میلیون رای می دهیم، نباید فراموش کنیم که خون این 5 سرباز از هر رنگ دیگری رنگین تر است و تلاش برای آزادی آنها به دست ملت ایران است.

این بازیگر شاخص سینما ادامه داد: ملتی که می تواند یک دولت و یا یک نظام را جابجا کند اگر نتواند 5 سرباز را که فرزندان همین مملکت هستند را نجات دهد عجیب است.

پرویز پرستویی گفت: بسیاری از خانواده هایی که فرزندان سرباز آنها در شهرستانها یا مناطق مرزی و در شرایط سخت خدمت می کنند تمام تلاش خود را می کنند تا در شب سال نو در کنار پادگانهای فرزندان خود حضور پیدا کند تا حتی شده برای چند دقیقه فرزندانشان را از پشت نرده ها ببینند. این 5 سرباز گروگان گرفته شده جزو اعضای خانواده همه ما ایرانیان هستند و فکر می کنم که باید تمام تلاش خود را بکنیم تا فرزندانمان به خانه باز گردند.

پرستویی در پایان تاکید کرد: از همه مردم ایران می خواهم تا برای آزادی این 5 فرزندمان رای دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید