پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر بارش در تهران و 7 استان شدت می‌گیرد

خبر

بارش در تهران و 7 استان شدت می‌گیرد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز باران در 8 استان کشور شدت می‌گیرد و طی سه روز آینده شرق کشور شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی امروز به تدریج از ناپایداری‌‌ها در شمال غرب کشور کاسته می‌شود و برای دامنه‌های البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی نقاط جنوب و جنوب شرق کشور رشد ابر، رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، نیمه غربی استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و جنوب کرمان است.

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی رخ خواهد داد که در منطقه زابل با طوفان و گرد و خاک همراه خواهد بود.

آسمان امروز تهران کمی ابری تا نیمه‌ابری است که در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد در پاره‌این نقاط نیز باد و گرد و خاک در این استان رخ می‌دهد.

امروز شهرکرد و اردبیل با دمای 7 درجه سانتی‌گراد و اهواز با دمای 42 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید