چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر فراخوان نمایشگاه نقاشی کودکان حامی محک

خبر

فراخوان نمایشگاه نقاشی کودکان حامی محک

محك

 

سومین نمایشگاه سالیانه نقاشی کودکان حامی محک در روز 6 آبان ماه 1390 از ساعت 15 تا 20 و در رده های سنی زیر 12 سال با شعار «با ما باشید تا با هم فردایی زیبا را نشان‌شان دهیم» برگزار خواهد شد.

از همه علاقه مندان خواهشمند است آثار خود را بدون تا خوردگی و با ذکر نام، نام خانوادگی، سن، تلفن تماس و نشانی در پشت اثر همراه با اصل رسید بانکی حداکثر تا تاریخ بیستم مهرماه 90 به نشانی دبیرخانه نمایشگاه ارسال فرمایید. ابعاد آثار 30×40 ، با تکنیک و موضوع آزاد است و به شرکت کنندگان گواهی نمایشگاه اهدا خواهد شد.

شهریه ثبت نام حداقل مبلغ یکصد هزار ریال برای هر اثر به حساب شماره 72826000 بانک تجارت شعبه نیاوران کد 385 به نام موسسه که در صورت تمایل به قاب شدن اثر مبلغ هشتاد هزار ریال اضافه می‌گردد واریز گردد.

کلیه آثار واصله در طول برگزاری نمایشگاه به نفع کودکان مبتلا به سرطان به فروش خواهند رسید لذا چنانچه مایل به مشارکت در این امر خیر از طریق خرید اثر فرزند خود به قیمت دلخواه هستید پشت اثر قید فرمایید، در غیر این صورت برگزار کننده مجاز خواهد بود آن را به قیمت پیشنهادی به سایر خریداران ارائه دهد.

نشانی دبیرخانه: تهران، ابتدای اتوبان ارتش، بلوارشهید مژدی، بلوار اوشان، بلوار محک، موسسه خیریه محک.
 تلفن: 22773130


از همه یاوران عزیز که با شرکت فرزندانشان در این نمایشگاه از هم اکنون مشق کمک به هم نوع را به آنها می آموزند و کودکانشان را حامیان کوچک کودکان مبتلا به سرطان می‌کنند، سپاسگزاریم.

معرفی محک (موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان)


جشن نقاشی کودکان حامی محک
ششم آبان ماه از ساعت 15 تا 20
همراه با برنامه های شاد و متنوع برای کودکان
ماسک سازی
کارگاه نقاشی
ترسیم نقاشی صد متری
رنک آمیزی قلک
بازی با رنگ و ...
برای اطلاعات بیشتر به تارنمای محک (موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) مراجعه فرمایید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید