جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر جشن قلک شکان موسسه خیریه محک 14 و 15 مهرماه 1390

خبر

جشن قلک شکان موسسه خیریه محک 14 و 15 مهرماه 1390

محك

 

سیزدهمین جشن قلک شکان موسسه خیریه محک فردا و پس فردا 14 و 15 مهرماه 1390 از ساعت 11 تا 19 در محل بیمارستان محک برگزار می شود.

 

محك

بازار قلک شکان، قدیمی ترین بازار محک است که در آن یاوران با قلک های پر شده خود حاضر می شوند تا در جشن قلک شکان شرکت نمایند و همچنین در صورت تمایل قلک جدید دریافت کنند.
غرفه های این بازار متناسب با شروع فصل پاییز طراحی شده و با توجه به متقارن بودن با روز جهانی کودک غرفه‌هایی با حال و هوای کودکانه از شاخصه‌های این بازار است.

در این مراسم کسانی که قلکهای این موسسه را دارند می توانند شرکت کنند.این جشن سالی یکبار برگزار می شود که زمینه‌ای برای مشارکت، هم‌دلی و همراهی برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است و تمام عواید حاصل از شکستن این قلکها صرف خدمات حمایتی و درمانی کودکان محک می‌شود.
امسال بیستمین سال تاسیس محک است. تاسیس تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودک در خاورمیانه در شمال شرق تهران و حمایت همه جانبه از 14 هزار و 700 کودک مبتلا به سرطان دستاورد محک بوده است. تمام این فعالیت‌ها نیز با مشارکت‌های مردمی انجام شده است.
موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، محک، به عنوان یک سازمان غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی در سال 1370 کار خود را آغاز کرد. به گفته سایت محک، این بنیاد توانست با بهره‌گیری از اعتماد و حمایت‌های مردم، سخت‌کوشی اعضای داوطلب و اعمال روش‌های علمی و تخصصی در مراقبت‌های ویژه از بیماران و خانواده‌های آنان، آمار مرگ‌ومیر کودکان سرطانی را از 75 درصد در دهه 60، به 25 درصد در دهه 80 برساند.


نشانی محل برگزاری: میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک

محك

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید