پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر زمین لرزه خواف خسارت نداشت - شب زنده داری مردم در معابر عمومی

خبر

زمین لرزه خواف خسارت نداشت - شب زنده داری مردم در معابر عمومی

خبرگزاری مهر: زلزله 5.4 ریشتری که در اولین ساعات بامداد شهر مرزی خواف و همچنین تربت جام و تایباد را لرزاند تا ساعت 7 صبح دوشنبه هفت پس لرزه داشت اما به گفته مسئولان این زمین لرزه ها هیچ خسارتی نداشته اند.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | AIR JORDAN 4 BLANCAS Y ROJAS - BabylinoShops - nike air jordan grey low heels shoes blue sneakers

به گزارش خبرنگار مهر، مردم منطقه مرزی خواف، تایباد و تربت حیدریه که با وقوع اولین زمین لرزه در ساعت 2 و 31 دقیقه بامداد از خانه های خود بیرون آمدند با ترس تا صبح در خیابان ها و حیاط منازلشان به سر بردند.

با اینکه وقوع پس لرزه ها که بزرگترین آنها چهار ریشتر گزارش شده است، تلفات جانی نداشت ولی باعث شد تا بیشتر مردم مردم بویژه آپارتمان نشین ها در خیابان ها، در میانه بلوارهای شهر و در ماشین های خود شب را به صبح برسانند.

بسیاری از مردم به دلیل احتمال ادامه زمین لرزه ها از ورود به خانه های خود می ترسند و در پارک های شهر سکنی گزیده اند تا اطلاعات دقیق و مطمئنی از زمین لرزه ها بدست بیاورند.

محمد عارف عارفی فرماندار تایباد در گفتگو با مهر اظهارکرد: زمین لرزه که در 86 کیلومتری تایباد اتفاق افتاد در این شهر و روستاهای این شهرستان هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در مورد خسارات مالی زلزله که محل وقوع آن جنوب غرب شهر خواف بوده است گفت: تاکنون گزارشی از خسارات مالی در خواف و شهرستان های دیگر به این دفتر نرسیده است و به زودی پس از بررسی کارشناسان جزئیات بیشتر این موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

حجت علی شایان فر افزود: بنا به گزارش رسیده زمین لرزه 4 ریشتری روستای نشتیفان نیز خسارت مالی و جانی نداشته است.

گفتنی است، خواف یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی است که در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است، این شهرستان با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی و جمعیتی بیش از ۱۱۰ هزار نفر در نوار مرز شرقی ایران قرار دارد و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید