سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر یازدهمین گردهمایی سالیانه باستان شناسی آبان 91 برگزار می‌شود

خبر

یازدهمین گردهمایی سالیانه باستان شناسی آبان 91 برگزار می‌شود

خبرگزاری آریا- یازدهمین گردهمایی بین المللی سالیانه باستان شناسی 24 تا 26 آبانماه سال جاری  در موزه ملی از سوی پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | Sb-roscoffShops - An Ode to The Air Jordan 11: The Greatest Hoop Sneaker of the 90s - nike zoom kobe vi hollywood 3d printing machine

 به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیام غرابی دبیراجرایی این گردهمایی با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف از این گردهمایی که با همکاری موزه ملی برگزار می شود،ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در سال 1390 خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: در سال گذشته در مجموع 170 فعالیت میدانی شامل بررسی و شناسایی، گمانه زنی و کاوش های باستان شناسی با مجوز پژوهشکده انجام شده است که از این تعداد 18 گزارش در قالب سخنرانی عرضه خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: از میان فعالیت های میدانی صورت گرفته 7 کاوش در قالب هیات های مشترک با کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان و ژاپن بوده است که با دعوت از سرپرستان این هیات ها به ارائه گزارش خواهند پرداخت.
 
به گفته غرابی کتاب چکیده مقالات یازدهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران در زمان برگزاری همایش در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 
از برنامه های جنبی این گردهمایی می توان به برپایی نمایشگاه کتاب از انتشارات پژوهشگاه و نیز نمایشگاه پوستر از کاوش های نجات بخشی کشور اشاره کرد.  علاقه مندان برای اطلاع از اخبار پژوهشگاه می توانند به تارنمای
http://ichto.ir/pajuheshgah  مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه