جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تشخیص سرطان در 20 دقیقه

خبر

تشخیص سرطان در 20 دقیقه

خدا نکند برای کسی اتفاق بیفتد و بخواهد از آخرین دستاوردهای پزشکی در تشخیص استفاده کند اما باید بگوییم که پزشکان انگلیسی برای اولین بار در جهان موفق به تولید تکنیک جدیدی برای تشخیص سرطان شده‌اند که می‌تواند ظرف 20 دقیقه این بیماری را شناسایی کند.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | DH1301 , nike mens woven bonded pants sets made , nike mens woven bonded pants sets made G NRG 'Leopard' , 800 - FitforhealthShops

این وسیله جدید حتی می‌تواند داروی مناسب برای درمان سرطان شناسایی شده را هم تعیین کند. وسیله ای که به آن «تومورنما» می گویند و به پزشکان، پرستاران و حتی متخصصان داروساز امکان می‌دهد که بتوانند به سرعت تمام انواع سرطان را تشخیص دهند.

متخصصان انگلیسی امیدوارند که این وسیله جدید و کارآمد در سه سال آینده در این کشور مورد استفاده قرار بگیرد. به نظر می رسد این تکنیک تاثیر چشمگیری در تشخیص سریع و صحیح بیماری سرطان در آینده داشته باشد. حتی این تکنیک به جراحان امکان می‌دهد که فورا بیشتر بخش‌های تومور را از بدن بیماران خارج کرده و رژیم درمانی مناسب با نوع سرطان را برای آنها تجویز کنند.

پیش بینی می شود که با استفاده از این تکنیک طول عمر حدود 12 میلیون بیمار مبتلا به سرطان در سراسر جهان با تشخیص و درمان به موقع افزایش پیدا کند.

 

منبع روزنامه اطلاعات

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید