جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تاریخ بیهقی در بوتۀ نقد جدید

خبر

تاریخ بیهقی در بوتۀ نقد جدید

بیهقی با به کار گرفتن قریحه و ذوق ادبی، اثرش را از یک اثر تاریخی محض به یک اثر ادبی ـ تاریخی تبدیل کرده است. او نه فقط یک اثر تاریخی جدید بلکه اثر ادبی، اخلاقی و انتقادی‌ای آفریده است که از هر زاویه که به آن بنگریم، تحقیق خاص خود را می‌طلبد.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | N1003313082 , Nike NOCTA FOOTBALL GLOVES "BLACK" , botas nike air force one blue , IetpShops STORE

به گزارش روابط عمومی شهر کتاب، بیست و نهمین مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ی بیهقی در روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ به «تاریخ بیهقی در بوته‌ی نقد جدید» اختصاص دارد که با سخنرانی دکتر فروغ صهبا ـ عضو هیات علمی دانشگاه اراک و نویسنده‌ی دو کتاب درباره‌ی تاریخ بیهقی ـ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. دکتر صهبا در این دو جلسه بر مبنای تاریخ‌گرایی نوین به تاریخ بیهقی می‌نگرد و توجهش بیشتر به گفتمان‌های فراتاریخی است که تاریخ بیهقی را شکل می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این درس‌گفتار به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در در خیابان شهیدبهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید