دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی آذربایجان‌غربی، در هفته آخر ماه فرهنگی، میزبان همایش "شمس‌تبریزی" است

رویدادهای فرهنگی

آذربایجان‌غربی، در هفته آخر ماه فرهنگی، میزبان همایش "شمس‌تبریزی" است

برگرفته از ایسنا

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: باید محوطه‌ای در خور شأن "شمس تبریزی" در بارگاه وی ساخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر "ابراهیم فتح‌اللهی"، در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه فرهنگی آذربایجان‌غربی، افزود: در همه جای دنیا برای بارگاه‌های افراد برجسته آرامگاه‌هایی در خور شأن آنها ساخته شده است اما متاسفانه ما هنوز در این رابطه مشکل داریم و باید بارگاهی متناسب با شان شمس تبریزی در شهرستان خوی ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: باید در طراحی اولیه محوطه‌سازی در بارگاه شمس تبریزی بدانیم دنبال چه چیزی هستیم و چه می‌خواهیم. پس باید با بررسی طرح‌های این‌چنینی در سایر نقاط کشور، پکیجی مناسب در بارگاه وی ایجاد شود تا برای سال‌های آینده نیز ماندگاری داشته باشد.

وی عنوان کرد: متاسفانه سالانه در برگزاری همایش شمس تبریز به ساخت یک محوطه موقت اکتفا می‌شود و پس از برگزاری همایش فوق نیز جمع‌آوری می‌شود و این در شان شمس و استان نیست. بنابراین موضوع محوطه‌سازی بارگاه شمس تبریزی باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه استان در هفته آخر ماه فرهنگی، میزبان همایش شمس تبریزی خواهد بود، گفت: این همایش با حضور مهمانان داخلی و چندین کشور خارجی برگزار خواهد شد. به همین منظور شهرستان‌های ارومیه و خوی باید خود را برای میزبانی به نحو احسن این همایش آماده کنند تا هیچ‌گونه مشکلی در زمان برگزاری همایش فوق به وجود نیاید.

وی ادامه داد: مسوولان ذی‌ربط باید با قدرت وارد عمل شده، برای تفکیک وظایف نیز اقدام كنند تا هر بخشی مسوولیت خود را در اجرای برنامه‌ها بداند و طبق آن عمل کند تا از به‌وجود آمدن ناهماهنگی‌ها در خلال برگزاری این همایش که به آبروی استان نیز بستگی دارد، به وجود نیاید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه