جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها رویدادهای فرهنگی به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی؛ جشنواره ملک‌الشعرای بهار فراخوان داد

رویدادهای فرهنگی

به همت بنیاد شعر و ادبیات داستانی؛ جشنواره ملک‌الشعرای بهار فراخوان داد

 

دبیرخانه سومین جشنواره انجمن‌های ادبی برای دریافت گزارش «بهترین برنامه‌های انجام‌شده سال ۹۷» و «طرح‌های قابل اجرا در سال ۹۸» فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه سومین جشنواره انجمن‌های ادبی برای دریافت گزارش «بهترین برنامه‌های انجام‌شده سال ۹۷» و «طرح‌های قابل اجرا در سال ۹۸» فراخوان داد. در این فراخوان آمده: «سومین جشنواره ملی انجمن‌های ادبی (جایزه ملک‌الشعرا بهار)» اردیبهشت سال 1398 در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره انجمن‌های ادبی با نام جایزه ملک‌الشعرا بهار، از اردیبهشت ۹۶ با هدف حمایت از طرح‌ها و فعالیت‌های مؤثر و خلاقانه‌ی انجمن‌های ادبی آغاز به‌کار کرده است.

آئین پایانی سومین دوره‌ی جایزه ملک‌الشعرا بهار دوازدهم اردیبهشت همزمان با دومین مجمع عمومی انجمن‌های ادبی برگزار شده و در این مراسم از انجمن‌های برگزیده تقدیر خواهد شد.

انجمن‌هایی که تا تاریخ انتشار فراخوان موفق به دریافت شناسه از سامانه امور انجمن‌های ادبی به نشانی hlclubs.ir شده‌اند، واجد شرایط شرکت در این جشنواره هستند.

در سومین دوره جشنواره ملک‌الشعرا بهار نیز مانند دوره‌های پیشین، انجمن‌ها در دو بخشِ «گزارش برنامه‌ی انجام شده در سال گذشته» و «طرح پیشنهادی برای سال جاری» با یکدیگر رقابت خواهند کرد. «طرح‌های پیشنهادی» و «گزارش برنامه‌های انجام شده» باید در یکی از زمینه‌های محتواییِ ادبیات خلاق، شعر، داستان و مستندنگاری یا نقد ادبی باشد. هر یک از انجمن‌های ادبی شناسه‌دار برای شرکت در این رقابت، می‌تواند حداکثر ۳ طرح و ۳ گزارش ارسال کند.

نحوه‌ی ارسال طرح: انجمن‌های متقاضی حضور در این جشنواره، باید «طرح‌های پیشنهادی سال ۹۸» و «گزارش برنامه‌های انجام‌شده در سال ۹۷» خود را از طریق صفحه انجمن در سامانه‌ی امور انجمن‌های ادبی به نشانی HLCLUBS.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه سومین جشنواره ملک‌الشعرا بهار، آخرین مهلت ارسال طرح و گزارش برای حضور در این رویداد ادبی را ساعت ۲۴ روز چهارم اردیبهشت ۹۸ اعلام کرده است.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه