شنبه, 08ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش نتایج مسابقات كشوری دانش آموزان دوره راهنمایی

ورزش

نتایج مسابقات كشوری دانش آموزان دوره راهنمایی

تیم‌های تهران و اصفهان به دیدار نهایی رقابت‌های پینگ پنگ دانش آموزان پسر دوره راهنمایی سراسر كشور راه یافتند.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

به گزارش ایسنا، مسابقات ورزشی دانش آموزان دوره راهنمایی سراسر كشور به مراحل پایانی خود نزدیك می‌شود كه تهران و اصفهان به دیدارنهایی رقابت‌های پینگ پنگ پسران رسیدند. در فوتسال تیم‌های بوشهر، خوزستان، تهران، كرمانشاه، كهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی،‌قم و شهرستان‌های تهران به مرحله بعدی رسیدند.

در هندبال، تیم های هندبال خوزستان، اصفهان،‌ مازندران، فارس، خراسان رضوی، همدان، قم و تهران جواز حضور در مرحله یك چهارم نهایی را بدست آوردند.

در بسكتبال اصفهان، فارس، ‌تهران، گیلان،‌ هرمزگان، شهرستان های تهران، گلستان و قزوین به مرحله یك چهارم نهایی راه یافتند.

در والیبال نیز استان های البرز، اصفهان، آذربایجان غربی،‌خراسان رضوی، قم، گلستان، شهرستان ها ی تهران و شهر تهران یك سرو گردن بالاتر از دیگر حریفان خود ظاهر شده و خود را به جمع تیم های مدعی در مرحله یك چهارم نهایی رساندند.

رقابت های مرحله یك چهارم نهایی رشته های فوتسال، هندبال، بسكتبال،‌ والیبال و پینگ پنگ از صبح امروز در بیرجند مركز استان خراسان جنوبی آغاز شده است. نكته جالب توجه در رقابت های یك چهارم نهایی حضور تیم تهران در تمامی 5 رشته مسابقاتی است كه این مسئله شانس آن ها را برای كسب عنوان قهرمانی بیشتر از تیم های دیگر كرده است.

همچنین رقابت های هندبال دانش آموزان دختر دوره راهنمایی سراسر كشور در شهر یزد با خلق یك شگفتی همراه بود. در روزی كه همگان پیش بینی می كردند كه بازی دو تیم تهران و مازندران یك دیدار سخت و پرجاذبه باشد، تهران در یك بازی برتر اجازه خودنمایی به حریف نداد و در نهایت هم با نتیجه قاطع و غیرقابل باور، 20 بر 2 حریف قدرتمند خود را شكست داد و بر روی تمامی معادلات این رقابت ها خط بطلان كشید.

در سایر رقابت های این رشته، خراسان رضوی 27 بر 3 سیستان و بلوچستان را برد. خراسان شمالی با احتساب 12 بر 4 از سد لرستان گذشت. كرمان با حساب 14 بر 9 در مقابل هرمزگان شكست را پذیرفت. اصفهان 19 بر 5 كردستان را مغلوب كرد. جدال نزدیك گلستان و لرستان با پیروزی 5 بر 4 گلستانی ها همراه بود. خراسان رضوی 31 بر 3 خراسان شمالی را از پیش رو برداشت. فارس 9 بر 4 یزد را برد. شهرستان های تهران در مقابل قم به نتیجه ای بهتر از تساوی 7 -7 دست پیدا نكرد. البرز 20 بر 12 آذربایجان شرقی را از مقابل برداشت. كهگیلویه و بویراحمد در یك بازی برتر توانست قم را با حساب 12 بر 5 شكست دهد. و در آخرین بازی هم كرمانی ها با حساب 9 بر 4 قزوین را از پیش برداشتند.

در رقابت های والیبال دختران، تیم های مازندران، البرز، گلستان، قم و گیلان حریفان خود را شكست دادند. در بسكتبال استان های اصفهان، شهرستان های تهران،‌خراسان رضوی،‌ بوشهر، همدان، تهران، آذربایجان شرقی و یزد پیروز نخستین روز این رقابت ها بودند و در فوتسال نیز تیم های خوزستان، شهرستان های تهران،‌آذربایجان شرقی، گلستان، كهگیلویه و بویر احمد، فارس، اصفهان، همدان، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری با غلبه بر حریفان خود به دور بعدی این رقابت ها راه یافتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید