پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش شکست در فوتبال ایران فاجعه بزرگی است

ورزش

شکست در فوتبال ایران فاجعه بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه به اندازه دو بازی گذشته از استقلال شناخت دارد، گفت: متاسفانه در فوتبال ایران به بازی زیبا اهمیتی داده نمی‌شود و دو باخت پیاپی برای مربیان فاجعه است.

991 - CN9671 - Blauw - Nike Air Max 1 By You Custom herenschoen - nike air max lays blue cheese commercial actor | nike mercurial touch elite survey list philippines

به گزارش خبرنگار مهر، رسول کربکندی در نشست خبری پیش از بازی استقلال - ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: متاسفانه ما لیگ را خوب شروع نکردیم و این به خاطر تغییرات وسیعی است که در تیم ذوب آهن به وجود آمده است. وضعیت مالی نامناسب و کاهش 50 درصدی بودجه نسبت به فصل گذشته باعث شد تا خیلی از بازیکنان ما از تیم بروند و فقط هفت بازیکن از فصل قبل باقی بماندند.

وی به دلایل ناکامی ذوب آهن در دو بازی گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به فشار سنگینی که در تمرینات داشتیم در بازی اول مقابل فجر شکست خوردیم. این شکست از نظر روانی بر ما تاثیر گذاشت. در هفته دوم مقابل صبا بازی خوبی ارائه دادیم اما متاسفانه همین مشکلات روحی و روانی باعث شد تا تیم ما عقب بکشد و دو گل بد دریافت کنیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص بازی با استقلال تاکید کرد: در حال حاضر بازیکنان ذوب آهن برای بازی با استقلال آماده هستند. ما می‌دانیم که بازی آسانی نخواهیم داشت. استقلال از یک مجموعه خوب سود می‌برد. آنها هفته گذشته شکست خورده‌اند و می‌آیند تا با حمایت تماشاگران‌شان مقابل ما پیروز شوند تا به آرامش برسند.

کربکندی درباره غایبان ذوب آهن مقابل استقلال گفت: خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم نداریم. تنها مشکل ما بازی نکردن قاسم حدادی‌فر است که به خاطر خدمت سربازی تا چهارم شهریور نمی‌تواند ما را همراهی کند. البته با یک مهاجم مقدونیه‌ای صحبت کرده‌ایم و امیدوارم که این بازیکن بتواند برای ما مثمر ثمر باشد.

وی درباره وضعیت باشگاه ذوب آهن و احتمال انحلال آن هم تصریح کرد: ذوب آهن یک تیم بزرگ و باریشه است و همه از آن به عنوان یک تیم پرافتخار یاد می‌کنند. این تیم نباید منحل شود. هدف من از آمدن به ذوب آهن این بود که بتوانم این تیم را نجات بدهم.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: تیم ما به زمان نیاز دارد و نباید زود قضاوت کنیم. متاسفانه در فوتبال ایران باختن فاجعه بزرگی است و با دو شکست فشار زیادی به مربیان می‌آید. بعضی از رسانه‌ها هم به این فشار دامن می‌زنند. اینجا فقط زیبا بازی کردن مهم نیست و اصل موضوع نتیجه گرفتن است.

 کربکندی در ادامه در خصوص شایعه قهر کردنش در بازی مقابل صبا، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. من بچه نیستم که بخواهم قهر کنم. من در آن بازی چنان غرق در تفکرات خودم بودم که حتی وقتی بلندگو اعلام کرد 800 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارد، متوجه نشدم.

وی در پایان گفت: ذوب آهن همیشه جلوی استقلال و پرسپولیس نتایج خوبی گرفته است. ما به اندازه دو بازی از استقلال شناخت داریم اما مهترین اصل تفکرات بازیکنان من است که بتوانند مقابل استقلال آنچه که می‌خواهیم را در زمین اجرا کنند.

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و استقلال تهران سه‌شنبه شب و از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار آخرین مسابقه هفته سوم لیگ برتر خواهد بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه