سه شنبه, 28ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی یادمان محمدعلی دادخواه: رسیدگی به پرونده عبور مترو از چهار باغ اصفهان، فردا

یادمان

محمدعلی دادخواه: رسیدگی به پرونده عبور مترو از چهار باغ اصفهان، فردا

چهار باغ بر روی پی ماسه‌ای بنا شده بنابراین ارتعاشات مترو به بناهای تاریخی این منطقه آسیب زده و منجر به کنده شدن کاشی‌های مدرسه تاریخی چهارباغ خواهد شد.

nike air force 1 low uv | IetpShops - nike zoom kobe v 2009 black friday sale today 2016 - Buy Online - pendleton x nike air max lunar1 2017 schedule 2018 for Women & Men

یک و کیل پایه یک دادگستری در مورد سرانجام شکایت از متروی اصفهان به دلیل آسیب زدن به محله چهارباغ گفت: صبح فردا (شنبه) پرونده عبور مترو از چهار باغ اصفهان پس از ۱۴ سال در شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت رسیدگی خواهد شد.

محمد علی دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: سیزده سال پیش کانون وکلا به همراه چند موسسه غیر دولتی این شکایت را مطرح کردند که مترو نباید از منطقه چهارباغ عبور کند و با هزینه خود، کار‌شناسی را استخدام کردند که این مسئله را بررسی کند، نتیجه این کار‌شناسی نشان داد که چهار باغ بر روی پی ماسه‌ای بنا شده بنابراین ارتعاشات مترو به بناهای تاریخی این منطقه آسیب زده و منجر به کنده شدن کاشی‌های مدرسه تاریخی چهارباغ خواهد شد.

وی افزود: پس از طی مراحل طولانی این پرونده اکنون به شعبه ۱۵ بازرسی دادسرای کارکنان دولت فرستاده شده و کار‌شناسان بسیاری نیز آن را بررسی کرده‌اند که همه به مضر بودن ارتعاشات مترو برای چهار باغ اذعان داشته‌اند. همچنین اکنون پس از گذشت این مدت علاوه بر کنده شدن کاشی‌های چهارباغ، ترک‌های نیز برروی سی و سه پل به دلیل حرکت مترو ایجاد شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید